شامگاه دوشنبه هشتم خرداد مراسم دیدار و ضیافت افطار حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در موسسه خیریه معلولین ذهنی وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش جماران،  حسن روحانی در این مراسم پس از بیان سخنانی کوتاه، در سفره‌ای مشترک در جمع صمیمی مددجویان روزه‌ی خود را افطار کرد.

در این مراسم علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و انوشیروان محسنی پند پی رییس سازمان بهزیستی نیز حضور داشتند.

29a2478e-6ce0-412c-b8c7-639c29787b13

«ننه کبری» و «عمو مرتضی» نیز در حاشیه این مراسم به آرزوی خود یعنی دیدار با رییس‌جمهور رسیدند.

کبری رحمتی پیر زن ۸۴ ساله اهل فومن است که تصویرش با چهارپایه کوتاه سفید و درشرایطی که او تمام قد روی آن خم شده بود، در فضای مجازی بارها منتشر شده بود. «ننه» روز ۲۹ ادیبهشت با چهارپایه سفید خود پای صندوق رای حاضر شده بود.

مرتضی کافی ٧٢ ساله، فال فروش تهرانی است که چند سالی است برای گذران زندگی در میدان ولیعصر تهران، فال می فروشد. «عمو مرتضی» پیش از این با اجاره تاکسی از صاحبان خودرو مسافرکشی می کرده و بعد از درد و ورم در ناحیه زانوی پای‌راست، دیگر قادر به رانندگی نبوده و حالا با فروش فال به گذران زندگی می پردازد.

«ننه کبری» و «عمو مرتضی» در مصاحبه هایی با خبرنگاران گفته بودند که آرزویشان این است که روحانی را از نزدیک ببینند.

رئیس جمهوری روحانی در اینستاگرام خود در مورد این دیدار نوشت:

«این مادر عزیز و بزرگوار‌، این برادر بسیار خوب و زحمتکش ما و این دختر عزیز ما که زیارتش کردیم و مردم بدانند که با انگشتان پایش رأی داده، حضور فعال همه این عزیزان در انتخابات با وجود مشکلاتی که داشتند، این پیام را برای ما دارد که این ملت خوب، این ملت هوشیار و بیدار، حاضرند برای وطن و کشورشان هر فداکاری بکنند».

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.