یست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن با حضور سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت.

به گزارش جماران، در این مراسم علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام محمد حشتمی معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری حضور دارند. 
در این نمایشگاه جدیدترین محصولات قرآنی در عرصه های فرهنگی و هنری در چهار بازارچه ارائه شده است.
بخش بین الملل نمایشگاه قرآن کریم نیز از دوازدهم ماه رمضان (17 خرداد) آغاز می شود و تا پنج روز ادامه خواهد داشت.
نمایشگاه امسال که مزین به شعار «قرآن، اخلاق، زندگی» است با همکاری 50 نهاد و موسسه تدارک یافته و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه هماهنگی میان این دستگاه ها و نهادها را بر عهده دارد.
امسال بخشی ویژه برای نمایشگاه قرآن درنظر گرفته شده تا برترین های حوزه ترجمه و تفسیر قرآن کریم همچون آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی و آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی به بازدیدکنندگان معرفی شود.
همزمانی برپایی نمایشگاه امسال با بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی سبب شد تا دست اندرکاران، بخش هایی با عنوان امام خمینی (ره) و قرآن را در نمایشگاه برپا کنند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن با شعار« قرآن،اخلاق، زندگی» تا 26 خردادماه جاری همه روزه از ساعت 17 پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.