عضو شورای مرکزی جبهه نیروهای انقلاب گفت: شورای نگهبان را فصل الخطاب می‌دانیم و بدون شک هر چه شورای نگهبان تصمیم بگیرد قطعا آن را می‌پذیریم.

به گزارش جماران، لطف الله فروزنده عضو شورای  مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره تخلفات چشمگیر صورت گرفته در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما شورای  نگهبان را فصل الخطاب می‌دانیم و بدون شک هر چه  شورای نگهبان تصمیم بگیرد قطعا آن را می‌پذیریم اما انتظار داریم که تخلفات به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد و با متخلفین برخورد شود تا خدای نکرده این یک سنت غلط نشود.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از افراد نسبت به این مسئله اعتراض داشته و انتظار دارند که شورای نگهبان این موضوع را بررسی کند، تصریح کرد: شورای نگهبان بر اساس قول سخنگوی محترم خود اعلام کردند که در حال بررسی دقیق کارشناسی هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه این انتخابات که با مشارکت گسترده مردم بود و یک قدرتی برای نظام است گفت: اگر کسی حدود قانون را رعایت نکرده و تخلف کرده، به مردم معرفی و با او برخورد شود و این حق الناس مورد توجه قرار بگیرد.

فروزنده با تاکید بر اینکه مطمئن هستم شورای نگهبان بررسی دقیق خواهد داشت و قطعا با افراد متخلف برخورد خواهد کرد گفت: اگر با افراد متخلف برخورد نشود سنت غلطی ایجاد می‌شود که به اعتماد مردم آسیب می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی و مجموع ستاد ایشان همانطور که پیش بینی هم می‌شد با نجابت با این مسئله برخورد کردند تا اصل نظام مورد خدشه وارد نشده و دشمن نتواند سوء استفاده کند. واقعا جریان انقلابی مثل جریان اصلاحات نیست که در سال ۸۸ آن افتضاح فتنه را ایجاد کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه دقت و برخورد دقیق شورای نگهبان آثار و برکات زیادی دارد، افزود: اولین پیام برخورد قاطع با متخلفین این است که همه بدانند ساز و کارهای جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که می‌شود به تخلفات رسیدگی کرد.

وی  با اشاره به اینکه کسانی که تخلف کردند وقتی مجازات شوند درس عبرتی برای دیگران خواهد شد، افزود: برخورد دقیق و قاطع شورای نگهبان هم در افزایش اعتماد عمومی، هم در دفاع از نیروهای انقلاب که با نجابت با این مسئله برخورد کردند، و هم در محکومیت جریان فتنه که از مسیر قانونی نرفتند، اثر گذار خواهد بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.