پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در شهرداری تهران اعلام کرد:

آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در شهرداری تهران از آمادگی و بسیج کلیه نیروهای شهرداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بیست و هشتمین بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش جماران ، مجتبی یزدانی با اعلام این  مطلب گفت: شهرداری تهران همانند سال های گذشته با استفاده از ظرفیت تمامی بخش ها و در قالب کمیته‌های مختلف،فعالیت‌های اجرایی در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را از فروردین ماه امسال آغاز کرده است.

 

یزدانی با بیان این که جلسات مستمری برای برگزاری مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، گفت: با توجه به این که این مراسم با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، ساعت برگزاری مراسم دو ساعت قبل از افطار در روز ۱۴خرداد آغاز می‌شود و با اذان مغرب به اتمام می رسد.

وی افزود: تدابیر لازم برای اسکان زائرین با برپایی چادرهایی با ظرفیت‌های متعدد و پذیرایی افطار از زائرین محترم اندیشیده شده است همچنین از تمامی ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی همانند مترو،تاکسی و اتوبوس برای تسهیل در تردد زائرین محترم استفاده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ایجاد بیمارستان صحرائی توسط شرکت شهر سالم گفت:در این مکان پزشکان متخصص به ارائه خدمات درمانی رایگان می‌پردازند. این بیمارستان صحرایی به تجهیزات لازم مانند آمبولانس مجهز است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، وی با بیان این که پهنه‌بندی‌های لازم در اطراف حرم مطهر امام (ره) صورت گرفته است، گفت: اقدامات فرهنگی نیز در سه محور فضای عمومی شهر تهران ،حرم امام خمینی (ره)،جماران و شهرری انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.