امام جمعه گرگان گفت: تلاش های زیادی شد تا حضور مردم کمرنگ به نظر برسد اما مردم با وجود مشکلات، حضور باشکوه و گسترده ای در انتخابات داشتند و این نشانه رشد و بلوغ فکری جامعه دارد.

به گزارش جماران، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهارکرد: در انتخابات 29 اردیبهشت ماه دیدیم مسائل و مشکلات جزئی که پیش پای مردم قرار دارد، باعث عدم حضور آن در انتخابات نشده و آنها از افق بالاتری به انتخابات نگاه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید این نعمت را شکر کرد، تصریح کرد: این حضور گسترده تاثیرات بزرگی برای کشور داشت و امیدواریم خداوند بزرگوار ملت ایران را درمقابل همه سرافراز بگرداند. امیدواریم مشکلات کشور هم حل شود و یقیناً دولت دوازدهم توجه ویژه‌ای به بیکاری و اشتغال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در گلستان به جلسه برخی از سران کشورها در ریاض اشاره کرد و گفت: امروز کسی نیست که متوجه نشود اینها نمایش است. عربستان کشوری است که دستش به خون بیگناهان آلوده است و امروز جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر در یمن به وبا مبتلا کرده است.

نورمفیدی ادامه داد: سعودی‌ها برای این که آبرو ریزی خود را به شکلی جبران کند جلساتی را برگزار می کنند و رئیس جمهور آمریکا که به قول حضرت امام(ره) کشوری است که هر که به آن دست بزند، نجس می شود را به این نشست دعوت می کنند.

امام جمعه گرگان در پایان به عملیات تروریستی هفته گذشته در منچستر که توسط داعش صورت گرفت، اشاره کرد و گفت: ایران بارها تاکید کرد آن هایی که گروه های تکفیری را تقویت می کنند روزی این بلا بر سرخودشان هم خواهد آمد و جزای آن را هم می بینند. دنیا چاره ای ندارد جز این که همه دست به دست هم بدند و این گروه های تکفیری را ریشه کن کنند و گرنه این بلا به خود آن ها بر خواهد گشت.

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: امروز آخرین جمعه ماه مبارک شعبان است. پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه ما قبل از آن که ماه رمضان وارد شود مردم را برای ورود در ماه مبارک رمضان آماده می کردند و هشدار می دادند ماه مبارک رمضان یکی از نسیم های الهی است که به وزش در می آید تا مومن، مردم و مسلمانان در این ماه دل و جان خود را صفا دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.