فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) ازکشف بیش از10 میلیارد و650 میلیون ریال انواع ارز قاچاق توسط ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش جماران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داوود شعبانی با اشاره به کشف انواع ارز قاچاق توسط ماموران پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) افزود: ماموران درگاه بازرسی پلیس این فرودگاه در سه مرحله موفق به کشف این مقادیر ارز قاچاق، در مجموع به ارزش 10میلیارد و 650 میلیون ریال شدند.
وی افزود: ماموران پلیس فرودگاه هنگام چک و پایش مسافران در حال خروج از کشور به مقصد استانبول به فردی مظنون شدند و پس از هدایت این مسافر به نگهبانی سالن و بازرسی دقیق بار همراه وی، موفق به کشف مبلغ 150 هزار دلار آمریکا به ارزش 5 میلیارد و 650 میلیون ریال شدند و به علت ارائه نکردن مجوز قانونی بانک مرکزی، ارز قاچاق را ضبط کردند.
فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) درباره مورد دیگر کشف ارز قاچاق در فرودگاه گفت: عوامل بازرسی هنگام چک و کنترل مسافران در حال خروج از کشور به مقصد دبی نیز موفق به کشف ارزهای قاچاق شامل بیش از 6 هزار دلار آمریکا، 180 ریال عربستان ،720 درهم امارات، 116 دینار بحرین، 228 دینار کویت، 152 ریال قطر، 2 هزار روپیه پاکستان، 100 کرون سوئیس، 10 دینار اردن و 50 یورو به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال در داخل یک دستگاه ضبط صوت شدند.
شعبانی افزود: در میان مسافران خروجی به مقصد استانبول نیز از شخصی مشکوک به حمل و انتقال ارز قاچاق، مبلغ 80 هزار دلار آمریکا به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال که به طرز ماهرانه ای لابه لای پوشاک جاسازی شده بود، کشف شد.
وی ادامه داد: پرونده‌هایی در رابطه با این متهمان تشکیل و به انضمام ارز قاچاق کشف شده به مراجع قانونی تحویل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.