جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی های مقدماتی صورت گرفته، هیچ گونه دلیلی مبنی بر مسائل سیاسی در حمله به غلامرضا صنعتگر خواننده پاک کشورمان به دست نیامده است.

به گزارش جماران؛ سرهنگ اصغر خرم روی افزود: هر چند کوچکترین تعرضی به هیچ یک از شهروندان پذیرفته نیست اما ابعاد این حادثه هم آن گونه که از سوی برخی اعلام شده، نبوده است.
وی با استناد به اظهارات مسئولان درمانی اظهارکرد: صدمه وارد شده به این هنرمند هرمزگانی جزئی بوده و دقایقی پس از مراجعه به بیمارستان، به صورت سرپایی اقدامات لازم انجام و مرخص شده است.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان، از افراد و رسانه ها خواست تا زمان تکمیل تحقیقات و شناسایی عوامل حمله به این شهروند از گمانه زنی و ارتباط دادن آن به مسائل سیاسی خودداری کنند.
سرهنگ خرم روی، تامین امنیت و آرامش در جریان برگزاری سه انتخابات همزمان در هرمزگان را شاهدی بر وضعیت مطلوب امنیتی استان و نتیجه تلاش موفق نیروی انتظامی و همه عوامل تامین و برقراری امنیت دانست.
گفتنی است؛ غلامرضا صنعتگر خواننده هرمزگانی موسیقی پاپ کشومان نیمه بامداد چهارشنبه از سوی افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.