خواننده موسیقی سنتی و پاپ گفت: مردم ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عزم اصلاح مشکلات اقتصادی رای دادند تا راه تدبیر و امید در دولت دوازدهم تداوم یابد.

به گزارش جماران؛ محمد اصفهانی افزود: اکثریت رأی دهندگان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تشخیص داده بودند که روال کلی دستگاه اجرایی در چهارسال گذشته بر اساس اشاعه آزادی های مشروع و حقوق شهروندی است و به همین دلیل ادامه این مسیر را خواستار هستند.
وی اظهار داشت: تعامل با کشورهای دیگر و حل مشکلات با رویکردهای دیپلماتیک از دیگر اقدامات مثبت دولت یازدهم بود که مردم خواهان تداوم این روند هستند.
خواننده آلبوم «تنها ماندم» با بیان اینکه در دولت یازدهم تکنولوژی و فناوری های جدید در جای جای کشور توسعه یافته، گفت: بسیاری از فعالیت ها و اقدامات دولت از نظر مردم روند صحیحی داشته و باید با رفع اشکالات کار و تقویت نقاط مثبت، باز هم ادامه یابد.
پیش از برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، چندین هزار نفر از هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در حوزه های سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی، اهالی قلم، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و منتقدان با امضای بیانیه هایی، حمایت خود را از دکتر حسن روحانی اعلام کردند. 
هنرمندان کشورمان در ایام پیش از انتخابات علاوه بر صدور بیانیه های رسمی، حضور فعالی در فضای مجازی و نشست های فرهنگی و هنری در حمایت از تداوم ریاست جمهوری دکتر روحانی داشتند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار و دکتر حسن روحانی با کسب 57 درصد آرا ( 23میلیون و 549 هزار و 616 رای) به عنوان رئیس جمهوری منتخب ملت ایران برگزیده شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.