کاربران ایرانی اینترنت اگر برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود از سایت های داخلی استفاده کنند مشمول 50درصد تخفیف در بسته های اینترنت خود خواهند شد .

به گزارش جماران، فازهای نخست و دوم شبکه ملی اطلاعات ایران با تلاش های فراوان دولت یازدهم پارسال به بهره برداری رسید و کاربران ایرانی اینترنت پس از آن می توانند بدون هیچ محدودیتی نیازهای خود را از شبکه داخلی و از شبکه جهانی اینترنت برطرف کنند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مجری شبکه ملی اطلاعات با هدف ترغیب کاربران ایرانی برای مراجعه به سایت های داخلی و برطرف کردن نیازهای خود از طریق آنها با همکاری کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طرح جدا سازی ترافیک داخلی از بین الملل را به مرحله اجرا درآورد .
همزمان با تفکیک ترافیک داخل از بین الملل کمیسیون مذکور اپراتورهای ارایه دهنده اینترنت و بسته های اینترنتی را ملزم کرد برای ترغیب کاربران داخلی به استفاده از محصول داخلی 50 درصد تخفیف در اینترنت کسانی که به آدرس های داخلی مراجعه کنند، اعمال کند.
اکنون کاربران ایرانی اینترنت می توانند با مراجعه به بیش از 200 آدرس داخلی از 50 درصد تخفیف بهرمند شوند.
سایت های داخلی که مشمول اعمال تخفیف 50درصدی هستند که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران معرفی شده اند اینها هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.