اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پس از حمله تروریستی شب گذشته (دوشنبه) در منچستر و در آستانه دیدار فردا (چهارشنبه) تیم های منچستریونایتد و آژاکس در فینال لیگ اروپا اعلام کرد که خطر حمله تروریستی این دیدار را تهدید نمی کند.

به گزارش جماران به نقل از تارنمای انگلیسی گل، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد که در پی انفجار بمب درشب گذشته در منچستر و کشته شدن دستکم 22 نفر، تدابیر امنیتی برای دیدار فینال لیگ اروپا در روز چهارشنبه تشدید شده است.
در اثر انفجار بمب در سالن کنسرت منچسترآرنا دستکم 22 نفر کشته و 59 نفر زخمی شدند.
تیم‌‌های منچستریونایتد و آژاکس از ساعت 23:15 فردا شب (چهارشنبه) در فینال لیگ اروپا در ورزشگاه فرندز آره‌نا شهر استکهلم سوئد به مصاف هم می روند و انتظار می رود بازیکنان اواخر سه شنبه به سوئد پرواز کنند.
یوفا به هواداران اطمینان داد که تدابیر امنیتی برای برگزاری این دیدار افزایش خواهد یافت و از تماشاگران خواست تا بدون تاخیر در ورزشگاه حاضر شوند.
یوفا در بیانیه ای اعلام کرد:‌ اتحادیه فوتبال اروپا ماه های طولانی با مقامات محلی و فدراسیون فوتبال سوئد همکاری نزدیکی داشته است و از ابتدای این برنامه، خطر تروریستی مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این، بدنبال حملات استکهلم در آوریل گذشته ( فروردین) تدابیر امنیتی افزایش یافته است. 
این بیانیه در ادامه افزود: به علت افزایش تمهیدات امنیتی، یوفا از هواداران خواست که هر چه زودتر به ورزشگاه بیایند و از ازدحام در این مکان بپرهیزند. 
الکساندر سفرین رئیس یوفا ضمن اعلام تسلیت گفت:‌ از حمله تروریستی وحشتناک در شب گذشته در منچستر غمگین هستم. این خبر شوکه کننده بود و مایلم تسلیت خود را به خانواده قربانیان این حادثه اعلام کنم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.