اگر سیاستمداران و کودکانی در عرصه سیاسی ایران که سیاست و مردم را نمی شناسند، قصد دارند ضعف های خود را با پناه بردن به مقام معظم رهبری و برخی نهادها جبران کنند این را خیانت می دانیم.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: ما با صدای بلند اعلام می کنیم رهبری متعلق به همه جناح های کشور است.

به گزارش جماران، سید حسین مرعشی عصر دوشنبه در جشن شکرانه حضور در سالن فجر کرمان افزود: اگر سیاستمداران و کودکانی در عرصه سیاسی ایران که سیاست و مردم را نمی شناسند، قصد دارند ضعف های خود را با پناه بردن به مقام معظم رهبری و برخی نهادها جبران کنند این را خیانت می دانیم. 
وی اظهار کرد: خداوند را سپاسگذاریم که به همت ملتی بزرگ و با حضوری کم نظیر خطرات بزرگی از جمهوری اسلامی و کشور ایران رفع شد. 
وی خطاب به مردم کرمان گفت :مردم عزیز استان کرمان من به عنوان یک عضو کوچک جامعه اصلاح طلبان ایران و به عنوان یک کرمانی به وجود شما افتخار می کنم. 
مرعشی اظهار کرد: آنچه که در 29 اردیبهشت مردم بزرگ ایران انجام دادند و در اولین انتخاباتی که بزرگ مرد عرصه سیاست ایران (هاشمی رفسنجانی )در جمع ما نبود و در اولین انتخاباتی که دوستان رقیب، فهم، درک و شعور مردم را به بازی گرفته بودند شما خوش درخشیدید، درود بر مردم ایران، کرمان و همه شیرمردان و شیرزنانی که نشان دادند امروز با آگاهی ملت، نهضت اسلامی زنده است. 
وی گفت: روزی امام راحل (ره) فرمودند 'تا هاشمی زنده است نهضت زنده است' و امروز در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید با صدای رسا بگوییم تا مردم آگاه هستند نهضت زنده است. 
وی ادامه داد: مردم شریف ایران و کرمان، ما اصلاح طلبان مفتخریم که بعد از اشتباه تاریخی هر 2 جناح سیاسی کشور در سال 1384 و بعد از آن سقوط آزاد سیاست در ایران، جبهه بزرگ خود را بازسازی کردیم. 
وی تصریح کرد: امروز با یک اشاره رئیس دولت اصلاحات و رهبر نجیب اصلاح طلبان و فرزند معنوی و صالح امام خمینی (ره)، لیست 21 نفره اصلاح طلبان تهران برای شورای شهر وارد شورا شدند. 
مرعشی اظهار کرد: ما مفتخریم که همه حوادث تلخ سال 1388 نتوانست بین ما ملت، نظام مان و رهبرمان فاصله بیندازد. 
وی تصریح کرد: ما همه تهمت ها را تحمل کردیم، گوشه نشینی، حبس، حصر و زندان را تحمل کردیم اما نه به این ملت، نه نظام و نه به رهبری، پشت نکرده و نخواهیم کرد. 
مرعشی تاکید کرد: من و اصلاح طلبان کشور به حضور و وجود آگاهانه شما افتخار می کنیم، شما در این صحنه های انتخابات گل های زیادی کاشتید و اکثر قریب به اتفاق شورای شهر در همه مراکز استان ها را شما به اصلاح طلبان اختصاص دادید. 
وی گفت: شما هیچ شعار ساختار شکنانه ای ندادید و همه حرمت ها را رعایت کردید، شما حرمت و حریم ها را رعایت کردید، درود بر این آگاهی. 
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: ما در ادامه مسیر به همین حضور آگاهانه نیازمندیم و با صدای بلند اعلام می کنیم ما جز مهمی از سیاست در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و اعلام می کنیم ما خواهان حل و فصل باقی مانده مشکلات سال 88 هستیم. 
وی گفت: ما با رسای بلند اعلام می کنیم فتنه واقعی کسی نبود جز آن کسی که بیشترین حرمت شکنی ها را نسبت به رهبری انجام داد. 
وی افزود: ما با صدای بلند اعلام می کنیم، سپاه متعلق به همه کشور و نور چشم کشور است و آیا افرادی حق دارند سپاه را برای یک نامزد هزینه کنند و آیا ما و یا شما سپاه را قبول نداریم؟ 
وی گفت: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پاسداشت حریم رهبری، شهدا و تقدیس سپاه و نهادهای خدمتگزار آماده ایم در یک رقابت عادلانه به داد مردم برسیم. 
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی افزود: ما در این انتخابات شاهد بزرگترین سوء استفاده از فقر و نیاز مردم بودیم، من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ایران به دکتر روحانی، به وزار، استانداران و فرمانداران تاکید می کنم تا زمانی که فقر در جامعه وجود داشته باشد، خطر بازگشت سیاست های ضد توسعه و عوام فریبانه وجود دارد. 
مرعشی تصریح کرد: ما سیاست روشنی را تعقیب می کنیم و آن سیاست آباد کردن ایران و انتقال قشرهای محروم جامعه به طبقه متوسط جامعه است. 
وی افزود: روزی که فقر را ریشه کن کنیم می توانیم و مطمئن باشیم سوء استفاده از فقر مردم کشور را به چاله های بزرگ نمی اندازد. 
وی تاکید کرد: دولتی که یکی از ظرفیت های بزرگ خود را در این انتخابات عرضه کرد، برادر عزیزم اسحاق جهانگیری که در این انتخابات خوش درخشید. 
مرعشی گفت: ما باید آماده کاری بزرگ در راستای فقرزدایی آبادنی و توسعه و حفاظت از آزادی های مشروع مردم شویم. 
وی همچنین گلایه کرد: من از استان کرمان انتظارم بیش از آنچه بود که ظاهر شد، من همیشه علاقمند بودم و هستم و خواهم بود که کرمان در همه عرصه از جمله سیاست پیشرو باشد و شما جوانان، اصلاح طلبان، سیاسیون و فرهیختگان باید قول بدهید در انتخابات آینده خوش تر بدرخشید و من شما را وحدت صمیمیت و سیاست ورزی آگاهانه توصیه می کنم. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.