کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم به کارایی آقای روحانی نگاه کردند و به او رای داند. مردم فهمیدند تنها کسی که می‌تواند از برجام صیانت کند، روحانی است. «مصطفی هاشمی طبا» کاندیدای دوزادهمین دوره ریاست جمهوری بود که در تبلیغات از حسن روحانی حمایت و اعلام کرد شخصا به وی رای خواهد داد.

به گزارش جماران، هاشمی طبا گفت: توقعاتی که از دولت آینده وجود دارد، مشخص است. کشور ما در داخل نیاز به حفاظت دارد. منابع طبیعی، جنگل ها و بیابان‌ها نیازمند توجه بیشتری هستند و مسایل اقتصادی و اجتماعی باید در اولویت های کاری دولت دوازدهم قرار گیرد. 

او ادامه داد: من همچنان تاکید دارم که مسئله توریسم و گردشگری بسیار مهم است و می‌تواند راهگشای ایجاد شغل و خروج از بیکاری باشد. 

هاشمی طبا با اشاره به اینکه "مردم مقید به اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نیستند" گفت: مردم به کارایی آقای روحانی نگاه کردند و به او رای داند. مردم فهمیدند تنها کسی که می‌تواند از برجام صیانت کند، روحانی است. برای همین گفته می‌شود که "برنده اصلی انتخابات" مردم هستند. مردم از شعور سیاسی برخوردار هستند و توانستند تشخیص درست دهند. شاهد بودیم که در جبهه مقابل آقایان رییسی و قالیباف تنها می‌گفتند که می‌خواهند کارهایی انجام دهند اما برنامه مدون و حقیقی نداشتند. مردم به افزایش یارانه "نه" محکمی گفتند. 

او افزود: مردم نباید مطالبه اجتماعی داشته باشند.  مردم باید آنقدر قوی باشند که دستشان را به سوی دولت دراز نکنند. کلمه مطالبات مردم از زمان دولت آقای خاتمی و از سوی اصولگرایان برای فشار بر ایشان به وجود آمد.

هاشمی طبا با اشاره به حضور گسترده مردم و تاثیر آقای خاتمی بر این حضور گفت: آقای خاتمی در این انتخابات تاثیر مثبتی داشت و این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست.

او در خاتمه گفت: من شخصا به آقای روحانی رای دادم چرا که باور داشتم تداوم روش و کار ایشان به نفع کشور است. ایران نباید از مسیری که در آن قرار گرفته است، خارج شود. به همین دلیل نه تنها خودم به دکتر روحانی رای دادم بلکه از مردم هم این درخواست داشتم و از نتیجه انتخابات راضی هستم. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.