مشاور مقام معظم رهبری گفت: حتی مخالفان نظام جمهوری اسلامی و کسانی که نسبت به عملکرد برخی مسئولان اشکال دارند، از امانتداری و صیانت آرای مردم در انتخابات مطمئن هستند و این سرمایه بزرگی است.

به گزارش جماران؛ علی اکبر ولایتی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه افزود: انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه یک پیروزی بزرگ سیاسی برای نظام جمهوری اسلامی است و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، پیروز حقیقی انتخابات مردم هستند زیرا به صحنه آمدند و با استقامت و مقاومت، مدت‌ها در صف ایستادند تا رأی خود را به صندوق بیندازند.
وی گفت: خود من با اینکه اول وقت برای رأی دادن رفته بودم، حدود یک ساعت در صف بودم تا توانستم رأی بدهم، برخی افراد تا هفت ساعت توی صف بودند.
ولایتی افزود: افراد زیادی هستندکه در خارج از کشور زندگی می‌کنند و مقیم کشورهای دیگر هستند اما می‌خواهند هویت و ملیت خود را حفظ کنند برای همین در انتخابات شرکت کردند و این جزو افتخارات کشور است.
مشاور مقام معظم رهبری گفت: مردم نشان دادند که همچنان پشتیبان نظام هستند و نظام جمهوری اسلامی را از خودشان می‌دانند و به ایران علاقه دارند، من به کشورهای زیادی رفته‌ام اما کمتر کشوری را دیده‌ام که مردمی به اندازه ایران، وطن‌دوست داشته باشد.
وی افزود: همه مردم ولو افرادی که نسبت به عملکرد برخی مسئولان اشکال داشته باشند و حتی مخالفان نظام نسبت به امانتداری نظام جمهوری اسلامی و صیانت از آرا اعتماد دارند و این سرمایه مهمی برای کشور است.
ولایتی افزود: ایرانیانی در کشور زلاندنو که 26 ساعت با هواپیما با ایران فاصله دارد، رأی دادند و مطمئن هستند که رأی آنان صیانت می‌شود. این اعتماد به نظام در بین کسانی که ممکن است با نظام مشکل هم داشته باشند، وجود دارد، این سرمایه بزرگی است که به آسانی به دست نیامده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نکته مهم دیگر این است که نامزدهای انتخابات به ضرورت انتخابات حرف‌هایی زندند که در زمان رقابت انتخاباتی بود، آنها رقبای دیروز بودند اما باید رقبای دیروز، رفقای امروز باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری با مشارکت 73 درصدی مردم برگزار شد. حدود 41میلیون نفر در این انتخابات شرکت کردند و سرانجام حسن روحانی با بیش از 23 میلیون و 500 هزار رأی و کسب 57 درصد کل آرا به عنوان رئیس جمهوری ایران انتخاب شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.