کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به این‌که روز گذشته سرعت وزش باد در معلم کلایه به ۷۰ کیلومتر بر ساعت رسید، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا امروز نیز شاهد وزش بادهای نسبتاً شدید در استان‌ باشیم.

به گزارش جماران، «مهدی آخوندی» کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین ، اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود تا امروز نیز مانند روز گذشته در سطح استان شاهد وزش بادهای نسبتاً شدید باشیم‌.

وی افزود: باتوجه به گذر امواج کم‌دامنه در سطح استان و افزایش ابر در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است و احتمال پدیده‌ی گردوغبار نیز وجود دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین پیش‌بینی کرد: باتوجه به نقشه‌های هواشناسی برای فردا و روز سه‌شنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد شد.

آخوندی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تاکستان با ۱۴ درجه سلسیوس بالای صف سردترین شهر و بوئین‌زهرا با ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بوده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: دیروز دمای شهر قزوین در سردترین زمان به ۱۶درجه سلسیوس بالای صفر و در گرم‌ترین زمان به ۳۳ درجه‌ی سلسیوس بالای صفر رسید هم‌چنین حداکثر سرعت باد در قزوین ۴۷ کیلومتر ثبت شده است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.