وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت حجت الاسلام روحانی در چهار سال گذشته مظلومانه کارهای بزرگی را انجام داده است.

به گزارش جماران، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی چهارشنبه شب در جمع هواداران دکتر روحانی در بجنورد با اشاره به اینکه دولت روحانی بود که در بازار نفت سهم ایران را از عربستان پس گرفت افزود: چرا از اقتصاد و آن هشت سال دولت قبل که یک شغل هم ایجاد نکردید چیزی نمی گویید؟ 
ویی اظهارکرد: آنهایی که سفارتخانه ها را آتش زدند و ظریف را ویلچرنشین کرد در ستاد چه کسانی لانه کرده اند؟ همین ها بودند که با بی خردی تمام بازارهای ما را در اختیار دیگران قرار دادند.
وی با تاکید بر اینکه بیکاری امروز جوانان به دلیل نابخردی آن دوره است افزود: دولت روحانی کشور را از ته دره نجات داد.
به گفته وی ، روحانی از دروغ و ریاکاری و فریب مردم عصبانی است؛ روحانی مردم را به بازی نمی گیرد.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه آخرین ساعات عمر آیت الله هاشمی آن مرد بزرگ با او بودم که گفت دنیا با مخالفان روحانی کار نخواهد کرد و من از این بابت و برای اسلام و ایران و انقلاب نگرانم و وصیت کرد همه پای صندوق ها حاضر شوند تا روحانی با رای بالا دوباره انتخاب شود و راه ناتمام نماند.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: آخرین سفر انتخاباتی روحانی در خرداد 92 بجنورد بود و امسال هم آخرین مقصدش اینجا(بجنورد) بود ولی به دلیل استقبال بی نظیر مردم مشهد سفر وی به بجنورد انجام نشد.
وی در ادامه سخنان خود در جمع هواداران دکتر روحانی در بجنورد تاکید کرد: وظیفه شما جوانان است که همه را پای صندوق های رای بیاورید.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین گفت: از طرف دکتر روحانی از همه شما به دلیل انجام نشدن سفر تبلیغاتی وی در جمع شما عذر خواهی می کنم ولی بدانید که او از شما تشکر می کند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام روحانی نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری قرار بود پس از سفر تبلیغاتی به مشهد، در جمع مردم بجنورد حضور یابد که به دلیل استقبال چشمگیر مردم مشهد ، انجام نشد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.