تارنمای نشریه هنری آمریکایی ورایتی خبر داد که مایکل مور مستندساز مشهور آمریکایی فیلم جدیدی در مورد دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا می سازد و نام آن را فارنهایت9/11 گذاشته است.

به گزارش جماران، نام این مستند جدید اشاره به تاریخ پیروزی ترامپ در 9 نوامبر سال گذشته میلادی داشته و اشاره ای به نام مستند پیشین مور به نام فارنهایت 11/9 کرده است که وی در آن آتش افروزی های جورج بوش پسر در برپایی جنگ علیه 'تروریسم' را به تصویر کشید.
این مستند ساز 63 ساله دیروز در توییتی با تائید این پروژه نوشت: 'بله. من مشغول ساخت فیلمی هستم تا ما را از این افتضاح نجات دهد.'
مور پیشتر در بیانیه ای در مورد ترامپ نوشته بود: 'هر کاری علیه او کنید فایده ای ندارد. با وجود تمام افشاگری ها بر سر کار خواهد ماند. از حقایق و واقعیات و منطق شکست نمی خورد. حتی اگر خودزنی هم کند، صبح روز بعد دوباره به کار و توییت هایش ادامه می دهد. مستند (جدید من) پایانی بر تمامی اینها خواهد بود.'
مایکل مور که مستندهایی در مورد کاپیتالیسم، غول های تجاری و فرهنگ اسلحه در آمریکا ساخته است، سال پیش به درستی پیش بینی کرد که ترامپ با شکست هیلاری کلینتون و به دست آوردن رای ایالات صنعتی ای که از بحران اقتصادی آمریکا آسیب دیده بودند، رئیس جمهوری آمریکا می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.