فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما و دیگر رسانه‌ها از جمله مطبوعات امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش جماران ، برنامه‌های زنده و ضبط شده نامزدهای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما از ششم اردیبهشت‌ ماه آغاز شده بود که امروز (۲۷ اردیبهشت‌ ماه) به پایان می‌رسد.

 

همچنین با به پایان رسیدن فرصت تبلیغات انتخاباتی نامزدها و به پایان رسیدن سفرهای استانی و گردهمایی‌های هر هر یک از کاندیدا، فرصت تبلیغات روزنامه‌های ارگانی نیز که تاکنون از نامزدهای مورد نظرشان حمایت می‌کردند، به پایان می‌رسد.

در مجموع فرصت تبلیغاتی هر یک از کانداید در صداوسیما ۱۱۱۰ دقیقه برنامه (۵۵۵ دقیقه برنامه رادیویی و ۵۵۵ دقیقه برنامه تلویزیونی) بود که با اضافه کردن این رقم به مناظره‌ها در مجموع ۱۴۷۰ دقیقه برنامه برای هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده ب.

بر این اساس، طبق جدول پخش برنامه تبلیغاتی نامزدها، امروز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ ماه) برنامه‌های تبلیغاتی مصطفی هاشمی‌ طبا، حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی و سید مصطفی آقامیرسلیم به روی آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی می‌رود.

حسن روحانی در برنامه «پاسخ به سوال جوانان» سخن می‌گوید. این برنامه ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه از شبکه «سه سیما» پخش می‌شود. همچنین گفت‌وگوی ویژه خبری مصطفی آقا میرسلیم ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه به روی آنتن  شبکه «دوسیما» می‌رود. این برنامه همزمان از رادیو «ایران» هم پخش می‌شود.

شبکه «چهار سیما» برنامه «پاسخ هر نامزد به سه کارشناس» را با حضور ابراهیم رئیسی ساعت ۱۸ به روی آنتن می‌برد.

مصطفی هاشمی‌طبا در برنامه «پاسخ هر نامزد به سه کارشناس» سخن می‌گوید. این برنامه ساعت ۱۷ از شبکه «چهار سیما» پخش می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.