عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت مخالفان جدی طرح افزایش وام ازدواج جوانان به ده میلیون تومان بود اما این روزها می‌گویند که موافق این طرح‎‌‌ بوده‌اند.

به گزارش جماران، "فاطمه رهبر" عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ، پیرامون طرح مجلس دهم برای افزایش وام ازدواج جوانان به ده میلیون تومان، اظهار داشت: نمایندگان تهران در مجلس دهم طرحی را پیرامون افزایش وام ازدواج به ده میلیون تومان مطرح کردند که نماینده دولت مخالف جدی این طرح بود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس برای تصویب این طرح اصرار فراوانی کردند و آن زمان به نماینده دولت گفتیم که مشکلات جوانان جدی است باید دولت و مجلس با پرداخت چنین وام‌هایی به آنان، موانع را رفع کنند ولی اصرار ما کارساز نبود و نماینده دولت با این طرح موافقت نکرد اما متاسفانه دولت این روزها با چرخشی 180 درجه‌ای می‌گوید موافق افزایش وام ازدواج به ده میلیون تومان بودیم.

رهبر افزود: براساس برنامه ششم باید افزایش یارانه افراد تحت حمایت نهادهایی همچون بهزیستی و کمیته امداد توسط خود این نهادها پرداخت می شد اما متاسفانه شاهد تخلفی آشکار از سوی دولت در این زمینه بودیم و سازمان هدفمندی یارانه‌ها این مبلغ را به مردم پرداخت کرده است.

عضو حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: وظیفه دولت اجرای قانون است نه اینکه برخلاف آن حرکت و عمل کند چه کسی باید پاسخگوی این تخلفات باشد این کارها رنگ و بویی انتخاباتی دارد و به منظور جذب آرا انجام می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 648613
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.