شرکت مایکروسافت با عرضه نرم افزار تدوین هوشمند عکس و فیلم به نام؛ Story Remix قدرت هوش مصنوعی خود را به رخ جهانیان کشیده است.

به گزارش جماران؛ شرکت مایکروسافت با عرضه نرم افزار تدوین هوشمند عکس و فیلم به نام؛ Story Remix قدرت هوش مصنوعی خود را به رخ جهانیان کشیده است.
به نقل از پی سی ورلد، نرم افزار تدوین هوشمند عکس و فیلم Story Remix که نسخه ای پیشرفته تر از نرم افزارهای ذخیره سازی و ویرایش انواع عکس و فیلم محسوب می شود، به طور خودکار تعدادی عکس و ویدئو را از مجموعه فایل های چندرسانه ای مربوط به یک رویداد تفریحی یا کاری انتخاب می کند و با ترکیب و تدوین هوشمند آنها کلیپی کوتاه را در اختیار کاربران قرار می دهد.
از این طریق می توان آلبوم هایی نیز از رویدادهای خاطره انگیز زندگی تهیه کرد. پیش از این برنامه Google Photos هم برای این کار قابل استفاده بود که تنها عکس ها را طبقه بندی و مرتب می کند. در مقابل Story Remix مجهز به ابزار تدوین و ویرایش هوشمندی است که می توان جلوه های تصویری متنوع و انواع انیمشین و ... را به کلیپ مورد نظر اضافه کند.
کاربر برای استفاده از امکانات برنامه یاد شده تنها کافیست بر روی دکمه Remix در کنار هر عکس یا ویدئو کلیک کند تا از مجموعه این فایل ها کلیپی تولید شود. موسیقی این کلیپ هم توسط خود برنامه انتخاب می شود. هر چند کاربران می توانند این موسیقی را به دلخواه خود تغییر دهند.
برنامه یاد شده از انعطاف کافی برای تغییر چینش عکس ها و ویدئوها و افزودن جلوه های بصری مورد نظر به آنها برخوردار است و در صورتی که کلیپی با حضور چند شخص خاص تهیه شود، برنامه آنها را شناسایی کرده و به شما امکان می دهد ستاره یا شخصیت اصلی در کلیپ نهایی را انتخاب کنید. در صورت تغییر شخصیت ستاره تدوین ویدئو نیز بر همین اساس تغییر می کند.
از جمله امکانات این برنامه می توان به اضافه کردن انواع عکس و ویدئو به کلیپ، زوم کردن یا حرکت دادن عکس ها، اضافه کردن متن یا حتی اشیای سه بعدی به تصاویر اشاره کرد. این برنامه در آخرین مراحل طراحی است و برای کاربران ویندوز ۱۰ ، آندروید و iOS عرضه خواهد شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 648114
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.