ابراهیم رییسی گفت: ما به زنان و دخترانمان امکان می‌دهیم که شئون اجتماعی را کسب کنند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع هوادارانش در ورزشگاه شهید عضدی رشت، با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور و مردم، حضور مردم در صحنه است، گفت: باید جوانان را میدان داد و ما در دولت کار و کرامت بنای آن داریم که دولتی جوان با فرهیختگانی جوان که می توانند اداره امور کشور را به دست گیرند، انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه آن خط کشی که مازنی، گیلک و تالشی را از هم جدا کند، قبول نداریم، گفت: ما به زنان و دخترانمان امکان می‌دهیم که شئون اجتماعی را کسب کنند. دولت وظیفه حفظ شئونات و کرامت انسانی کارگران، کارمندان، زنان، مردان و جوانان ما را دارد. دولت این کرامت و شان را به مردم نداده خداوند عطا کرده است.


رییسی گفت: امروز رقم تحصیل کرده گیلانی دختر و پسر که می تواند وارد عرصه کار شود، بالا است، آن هم در استانی که م‌ تواند قطب گردشگری و صنعتی و کشاورزی شود.

وی افزود: همه می دانند برنج و چای کشور از استان گیلان تامین می شود، استانی که می تواند چای صادر کند، آن هم چایی که اگر کسی یکبار امتحان کند به دنبال چای خارجی نمی رود. باید با برنامه‌ریزی برای ایجاد تقاضا در درون و بیرون کشور به جایی برسد که برای کشاورز ما کشت آن صرف کند.

رییسی اظهار کرد: اگر دو نفر از افرادی که امروز وام صفر درصد می‌گیرند -که فکر نمی‌کنم گیر هیچ کدام از ما بیاید- وام‌هایی که گرفتنه‌اند و در بانک گذاشته‌اند، پس دهند، مشکل تسهیلات ازدواج یازده میلیون جوان حل می‌شود.

وی افزود: ما می گوییم منابع در این کشور هست و مدیریت نیست، شما می گویید منابع نیست. آقا! مردم عقل دارند و شعور دارند مردم فهم دارند. ای کاش این چهارسال هم مثل این چند هفته کار می‌کردید.


رییسی گفت: آقای روحانی! آقایان کاندیداها! مردم! شما می دانید که من اطلاعاتم از اشخاص به دلیل مشاغلی که داشته‌ام، قابل قیاس با کسی نیست. اگر آن را مطرح نمی‌کنم به خاطر این است که کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود نباید منافع اجتماعی را فدای منافع شخصی کند. کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید ظرفیت داشته باشد. اگر مردم چنین رفتارهایی را از کاندیداها ببینند در ظرفیت آنان شک می کنند.

وی همچنین تاکید کرد: آموزه‌های امثال آیت الله بهجت که فقط برای کتاب و مدارس نیست باید به آن عمل کرد.

رییسی افزود: یک دولت انقلابی می‌خواهد که برود و طرف‌های مذاکره در برجام را متقاعد کند که به آنچه تعهد کرده‌اند، عمل کنند تا چک برجام نقد شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.