نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تنها قصد برخی نامزدها در مناظره ها تخریب دولت بود، گفت: این نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در اظهارات خود بویژه در مناظره سوم اهداف واقعی خود را برای مردم روشن کردند.

به گزارش جمارانی محمدرضا بادامچی سومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بسیار خوب و آگاهی بخش برای مردم ارزیابی کرد و افزود: در مناظره روزگذشته موضوعات زیادی برای هموطنان روشن شد. 
وی افزود: رقبای آقای روحانی در مناظره سوم به زمین و زمان زدند، گفت وگوهای خلاف واقع مطرح می کردند تا دولت را تخریب کنند، آنها باید بدانند که هر چه تخریب کنند مردم بیشتر به اهداف آنان پی می برند .
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نامزدهای انتخابات نباید بی پایه و اساس حرف بزنند، خاطرنشان کرد: برخی مناظره کنندگان بی سند حرف می زدند، سخنانی می گفتند و از آن رد می شدند بی آن که سندی از خود ارائه دهند، فقط تخریب می کردند و این تخریب ها بیشتر متوجه دولت یازدهم بود.
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: آقای روحانی و جهانگیری در این مناظره با سند و مدرک صحبت کردند و بسیاری از وقایع را در مورد نامزدهای دیگر بیان کردند.
بادامچی ادامه داد: ای کاش شهردار تهران بیشتر در مورد تخلفات شهرداری تهران صحبت و واقعیات را برای همگان روشن می کرد.
وی خاطرنشان کرد: این مناظره ها شور و شوق انتخاباتی را بالا می برد نیات برخی را برملا می کند.
وی اظهار داشت: این مناظره ها بر روی افکار عمومی تاثیر خود دارد و مردم بیشتر مدیران کشوری را می شناسند و با عملکرد آنان آشنا می شوند. 
وی در مورد درصد بندی جامعه از سوی یکی از نامزدها که روز گذشته نیز بارها تکرار کرد، گفت: از جلسه اول که وی این موضوع را شروع کرد، همه نظرشان این بود که این نامزد می خواهد فضا را دو قطبی کند و قصدش تخریب دولت است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: مردم ایران آگاه هستند و به خودی فرق تخریب و واقعیات را متوجه می شوند.
به گزارش ایرنا، سومین مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته با محور اقتصادی برگزار شد، دو مناظره قبلی نیز در محورهای اجتماعی و سیاسی و فرهنگی برگزار شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی مناظره سوم

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.