سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: انتخاب دوباره حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری رأی به آینده بهتر برای ایران است.

به گزارش جماران، حسین مرعشی عصر پنجشنبه در آیین آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی حزب کارگزاران سازندگی در استان فارس افزود: درست است که از منظر اصلاح طلبان برخی مشکلات در کشور وجود دارد اما این مسائل نباید به عدم شرکت در انتخابات منجر شود. 
وی انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری را تاثیرگذار و سرنوشت ساز خواند و گفت: در سال 76 عده ای باورشان این بود که از قبل نتیجه انتخابات مشخص شده ولی عموم مردم حماسه ای آفریدند و جریانی ایجاد کردند که هنوز آن جریان ادامه دارد.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: همواره انتخاب مردم در انتخابات تغییرات خوبی را در ایران رقم زده است.
وی بیان کرد: مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، آقای روحانی را انتخاب کردند و امروز هم همان جریاناتی که در 92 بودند در صحنه انتخابات حاضر هستند و ما باید یک بار دیگر در ادامه مسیری که قبلا تشخیص دادیم مسیر درستی هست پافشاری کنیم.
مرعشی گفت: بعد از پیروزی در انتخابات باید دولت نیرومند تر از دوره گذشته باشد. 
سخنگوی حزب کارگزاران در مورد رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات شوراها گفت: در انتخابات شوراها چه در شیراز و چه در تهران باید ترکیب مشخص شود و به لیست واحدی برسیم تا شوراها به رقیب واگذار نشود و باید به تصمیمات جمعی برسیم و به آن پایبند باشیم.
مرعشی گفت:راه فراروی کشوردر آینده، راه تقویت احزاب است و تقویت سنگین تر دموکراسی و باید بدانیم دموکراسی تمرین زیاد نیاز دارد بیشتر از آنکه به مطالعه و علم نیاز داشته باشد.
وی با اشاره به وضعیت حکومت های منطقه گفت:در منطقه ای هستیم که دموکراسی در آن ضعیف است و باید از دموکراسی که در ایران برقرار است استفاده کنیم و با تمرین و با تقویت احزاب و جبهه های سیاسی بتوانیم تحولات عمیق تری در جامعه شاهد باشیم و اراده مردم پر رنگ تر باشد.
سخنگوی حزب کارگزاران در پاسخ به سوالاتی در مورد وضعیت جامعه هنری و بیکاری گفت : با پیگیری توسعه ایران باید از مرحله سخت توسعه نیافتگی عبور کنیم و کشوری که بتواند مراحل توسعه را پشت سر بگذارد مردمش علاقمند به بازار هنر می شوند و دولت باید حمایتهای بیشتری انجام دهد ، البته باید توجه داشت که دولت هیچ منبعی برای اختصاص به این حوزه ندارد. 
وی با اشاره به شعارهای برخی نامزدهای انتخابات گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، عده ای پیدا شده اند که وعده های چند ده هزار میلیارد تومانی می دهند که سوء استفاده از نیاز مردم است.
نایب‌رئیس حزب کارگزاران سازندگی در فارس نیز در این آیین گفت: ستاد این حزب با عنوان ستاد اتفاق به منظور حمایت از حسن روحانی و اسحاق جهانگیری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است تا مسیری که از سال 92 با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید آغاز شده بتواند با حمایت و پشتیبانی اصلاح طلبان ادامه یابد.
لیلا دودمان افزود: برنامه و سیاست حزب کارگزاران در استان فارس و شیراز بر مبنای جلب مشارکت حداکثری مردم و اقشار مختلف دانشگاهیان ، دانشجویان ، فرهنگیان و اصناف شکل گرفته و امیدواریم با حمایت گسترده مردم و انتخاب افراد شایسته در شوراهای اسلامی، مسیر توسعه فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی ایران عزیز هموارتر شود و ادامه یابد.
در این آیین ستاد انتخاباتی حزب کارگزاران سازندگی در استان فارس آغاز به کار کرد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.