عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در جمع هواداران حسن روحانی گفت: وضعیتی که الان شهرداری تهران با آن روبرو است، اگر در کل کشور تعمیم پیدا کند با یک فاجعه ملی روبرو خواهیم بود.

به گزارش جماران، محسن سرخو؛ عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران با اعلام این خبر در ستاد انتخاباتی حسن روحانی در منطقه 18 افزود: امروز شهر تهران نیازمند همان آوار برداری است که دولت تدبیر وامید از سال 92 تاکنون برای آبادانی کشور و آسایش بیشتر مردم انجام داده است.بدون اغراق شهردار آینده تهران هر کس‌که باشد حداقل بایستی یکسال از خرابی های شهرداری آواربرداری کند تا شاید این شهر به مرحله صفر -صفر برسد.

سرخو در ادامه افزود: یکی از چالش های جدی شهردار آینده پرداخت بدهی های شهرداری تهران است که به 60 هزار میلیارد تومان می‌رسد تازه اگر بتواند. 

این عضو شورای شهر تهران همچنین با اشاره به دروغ بزرگ شهرداری تهران در ارتباط با ساخت 300 کیلومتر مترو در تهران بزرگ گفت: این هم یکی از آن دورغ های بزرگ شهرداری است زیرا براساس برنامه 5ساله دوم قرار بود که در پایان سال 97 ،300 کیلومتر مترو در تهران احداث شود که 50 کیلومتر آن نیز  جزو وظایف دولت است که در حال انجام است.در صورتی که تهران نیازمند 540 کیلومتر مترو است و شهرداری هنوز نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

سرخو در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از شهرداری تهران گفت: براساس اخباری که به دست اعضای شورای شهر رسیده شهرداری تهران با تحت فشار گذاشتن بانک شهر از این بانک مطالبه وام وتسهیلات بیشتر کرده است در صورتی که  در حال حاضر نیز این بانک بابت پرداخت تسهیلات خود به شهرداری برای ساخت مترو حدود6هزار میلیارد تومان بدهکار است.

رئیس کمیته حمل ونقل وترافیک شورای شهر  در پایان گفت: اگر هزینه‌ای که برای ساخت پل صدر شده برای احداث مترو استفاده می شد تاکنون 2 خط مترو به طور کامل به پایان رسید‌ه بود. البته این مشکل امروز و دیروز شهرداری تهران نیست و از چند سال پیش تاکنون در شهرداری وجود دارد. حداقل  ما و دوستان مان در شورای شهر از ابتدای مسئولیت مان در این نهاد بارها وبارها به شهرداری تذکر دادیم اما به جایی نرسید. زیرا آقای قالیباف  حداقل 17رای موافق در شورا دارد که در هر صورتی طرفدار شهردار هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.