نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب ۲۱ نفر از بین این تعداد از افراد کار سختی است. قصد داریم لیستی ببندیم که اتفاق اسفند ۹۴ یک بار دیگر رخ دهد. انشالله اصلاح‌طلبان مانند دوره قبل با یک لیست به میدان می آیند.

به گزارش جماران، محمدرضا عارف در مورد آخرین وضعیت لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران گفت: سعی می‌کنیم با همفکری نامزدها و نظر خودشان لیست بسته شود تا لیستی قابل دفاع باشد. انتخاب ۲۱ نفر از بین حدود هفتصد نفر کار سختی است.

 

رییس فراکسیون امید ادامه داد:‌ قصد داریم لیستی ببندیم که اتفاق اسفند ۹۴ یک بار دیگر رخ دهد. انشالله اصلاح‌طلبان همانند دوره قبل با یک لیست به میدان خواهند آمد.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما طبق میثاق‌نامه از افراد تضمین می‌گیریم که بعد از اینکه در لیست قرار گرفتند حق ندارند برای تصاحب هیچ سمتی اعم از حضور در کابینه، مجلس یا هرجای دیگر انصراف دهند. ضمانت اجرای ما اخلاقی است. با آنها صحبت می‌کنیم که انسجام شورا حفظ شود.

عارف با بیان اینکه برای زنان و جوانان سهمیه ۵۰درصدی درنظر گرفته شده که این افراد باید حداقل تخصص را داشته باشند، اظهار کرد: بستن لیست شورا کار سختی است. سه هفته است که گروهی روی این موضوع تمام وقت کار می‌کنند چراکه بنا داریم لیست هم مقبولیت مردم را داشته باشد هم مورد پسند کاندیداها قرار گیرد.

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: موقع بستن لیست به هر دو شاخص تخصص و سابقه سیاسی  توجه می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.