معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به حضور جلیلی در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی و حمایت‌اش از عملکرد دولت قبل نوشت:‌ خوشحالم نشان دادید دولت"کاروکرامت"تداوم همان دولت قبل بوده و مسئولان و برنامه‌های آن یکی هستند.

به گزارش جماران ، سعید جلیلی در توئیتر خود نوشت «مرداد۹۲ دولت را تحویل گرفتند، ۱۲۵۰۰۰۰ بشکه نفت می فروختیم. کجا ۲۰۰۰۰۰ بشکه بود؟ همین الان ۲۵۰۰۰۰۰ بشکه می فروشند و نمی‌توانند پولش را بگیرند»

حمید ابوطالبی معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری نیز در چهاربند پاسخ او را داده که به شرح ذیل است:

١)خوشحالم سرانجام، دفاعتان از کارهای دولت قبل را علنی کرده و نشان دادید دولت"کاروکرامت" تداوم همان دولت قبل بوده و مسئولان و برنامه‌های آن یکی هستند.

٢)اگر چه رییس دولت قبل می‌کوشد از زیربار مسئولیت کارهای شما و کشاندن ایران به شورای امنیت و ذیل فصل٧ و قطعنامه‌های فلج کننده وتحریم، شانه خالی کند؛

٣)زیرا رییس دولت قبل می‌گوید شما کشور را از بین برده و سیاست خارجی را نابود کرده‌اید؛ البته مشترکا دست به این کار زده‌اید، زیرا ایشان شما را منصوب نمود؛

٤)حال که این پیمان استراتژیک و همسانی را علنی کرده‌اید، لطفا برنامه‌‌هایتان برای پاره کردن برجام و بازگشت به آن دوران را نیز برای مردم توضیح دهید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.