کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کارنامه ما آنگونه که شایسته نظام اسلامی باید باشد، نیست و مشکلات اقتصادی گریبانگیر شده است.

به گزارش جماران محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با علما و جماعات تهران امروز 19 اردیبهشت ماه بیان داشت: صحبت‌های امروز من در جمع شما به عنوان درس پس دادن شاگرد نزد استاد است.

قالیباف افزود: برنامه های ما برای ماه رمضان بسیار مفصل است تا ماه با معنویتی داشته باشیم. ما مانند سابق در شهرداری با کمک اعضا ، وظایف خود را در این ایام به گونه ای انجام می‌دهیم که مردم در این ماه مبارک، ایام خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد:‌ اگر ما امروز از دنیا برویم باید حتما در قبال مسئولیتمان جواب دهیم. ما در دوازده فرودین  58وقتی به جمهوری اسلامی آری گفتیم امام فرموند این به معنای این است که مردم به سرنوشت خود حاکم هستند و این بدان معنا بود که مردم می‌توانند برای خود تصمیم بگیرند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مهم ترین هدف جمهوری اسلامی رفاه و آسایش جامعه است. ما وظیفه داریم در قبال کسی که با هر سلیقه و گرایش دین و مذهبی رفاه و آسایش او را فراهم کنیم بخصوص محرومین و مستضعفان.

وی ادامه داد: ما فقط می‌گوئیم بسیج و گویا مستضعفین آن فراموش شده است باید توجه ویژه به این قشر داشته باشیم. اکثر رزمندگان ما و حتی مدافعان حرم و شهدا از قشر محروم و مستضعف بودند. انقلاب ما انقلاب مستضعفین است. آنکه تا آخر خط می‌ماند و توقعی هم ندارد محرومین هستند.

قالیباف اضافه کرد: ما برنامه‌هایمان برای همه مردم است اما اولویت اصلی ما محرومین و مستضعفان است. من نمی‌خواهم شعار دهم اما کارنامه ما آنگونه که شایسته نظام اسلامی باید باشد، نیست. امروز مشکلات اقتصادی آنچنان گریبانگیر شده است که قابل قبول نیست. امروز در مسئله نفت و گاز رتبه اول را داریم این سرمایه بزرگی است.

وی با تاکید بر اینکه از دیگر ظرفیت‌های امروز ما نیروی جوان با استعداد، تحصیلکرده و با مهارت است تصریح کرد: فکر نکنید رئیس جمهور آمریکا وقتی پیام تبریک سال جدید می‌دهد به فکر ما است. او به فکر جذب نیروهای با استعداد ما است و می‌خواهد تاثیر بگذارد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما دارای ضعف مدیریتی هستیم. امروز آنجایی را که نظام اسلامی را دچار چالش کرده و برای آن پاسخی نداریم زیر سوال بردن کارآمدی دین در نظام و جامعه است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 641546
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.