چهار درصدی ها کسانی هستند که بیشترین منفعت را از اموال عمومی بدون هیچ تلا ش و کاری می برند و حتی تجار زحمت کش ، تولید کنندگان و کارخانه داران و پیمان کاران عزیز که بدون شک بدو ن آن‌ها قادر به ایجاد شغل نیستیم ، در شرایط سختی به سر می برند.

به گزارش جماران؛ این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم خرم آباد ، گفت: کشور امروز نیازمند کار و عمل است و باید امنیت سپرده گذاران خرد حفظ شود اما امنیت سرمایه این سپرده گذاران ساقط شده و فقط ٤ درصد امنیت دارند.

وی ادامه داد: در صورت روی کار آمدن دولت مردم شمارش معکوس ٥ میلیون شغل را می‌زنیم تا همه ببینند چطور بیکاری به صفر میرسد.

قالیباف خاطر نشان کرد:به تاجر عزیزی که مواد اولیه کارخانجات و کالای ضروری مورد نیاز مردم را وارد می کند، هم تسهیلات می دهیم، هم فرصت بهتری برای آن فراهم می کنیم و هم دست کسی که تولید ثروت می کند را می بوسیم. باور ما این است که نمی توانیم بدون او شغل ایجاد کنیم، اما دست کسی که کالاهی مضر، غیر ضروری و خلاف قانون را از مسیر غیر قانونی و با دور زدن قانون وارد می کند و همه کارخانه های ما را یکی پس از دیگری تعطیل می کند را به کمک شما مردم قطع می کنیم.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به شهدا و بزرگان استان لرستان ، اظهار کرد: توفیق داشتم که سفرهای استانی خود را از استان اهی محروم آغاز کنم از این جهت که انقلاب ما انقلاب محرومان و مستضعفان است و امام (ره) فرمودند که مستضعفان هستند که تا آخر خط با این انقلاب می مانند، نه ثروتمندانی که درآمدهای نامشروع داشته باشند.

این کاندیدای ریاست جمهوری  با اشاره به ظرفیت ها و منابع بالای کشور ادامه داد: ما پنج درصد منابع جهانی را در اختیارداریم در حالیکه تنها یک درصد جمعیت دنیا در ایران هستند. در این شرایط این سوال برای همه مردم و جوانان باقی است که با وجود این منابع و نیروهای متخصص و ماهر چرا باید چنین شرایطی داشته باشیم؟

وی  تاکید کرد: یکی از علت های اساسی بیکاری جوانان ضعف مدیریت در قوه اجرایی کشور است و ما در ۲۹ اردیبهشت می خواهیم سکان اداره کشور در حوزه مدیریت را به دست کسی بسپاریم که بتواند از منابع سرشار امکانات مادی و ظرفیت های انسانی کشورمان استفاده کند. این فرد باید کسی باشد که مشکلات جامعه را بداند و هیچ دغدغه ای جز دغدغه مردم در ذهن نداشته باشد.

قالیباف در ادامه تصریح کرد: مدیریت اجرایی کشور را باید به دست کسی بدهیم که به پیمانی که در دوازده فروردین همه ملت با امام (ره) بستند پایبند باشد و حرف امام (ره) این بود که مردم بر سرنوشت خود حاکم بوده و در همه صحنه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حضور داشته باشند. کسی باید سکان کشور را به دست بگیرد که صحنه را برای فعالیت عموم مردم باز کند.

وی از انتظار طولانی مردم برای دریافت وام از بانک ها انتقاد کرد و افزود: دولتی که می خواهد با چنین رویکردی مردم را اداره کند می‌شود همین دولت و کسانی که ما به آن‌ها می گوییم ۴ درصدی‌ها.

قالیباف در ادامه تاکید کرد:  چطور می‌شود در حالیکه در مرزهای ما همه چیز قابل کنترل است ، شاهد قاچاق کالا و ارز باشیم. چهار درصدی ها کسانی هستند که بیشترین منفعت را از اموال عمومی بدون هیچ تلا ش و کاری می برند و حتی تجار زحمت کش ، تولید کنندگان و کارخانه داران و پیمان کاران عزیز که بدون شک بدو ن آن‌ها قادر به ایجاد شغل نیستیم ، در شرایط سختی به سر می برند.

قالیباف تاکید کرد:‌علت اینکه می بینیم هر روز کارخانه  بعد از کاخانه‌ای دیگر تعطیل میشوند این است که ۴ درصدی ها  اجازه فعالیت به دیگران نمی دهند. آن‌ها کسانی هستند که حجم گسترده ای از  کالاهای  مضر و غیرضروری را به صورت غیرقانونی وارد کشور می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز دم از این می زنند که باید امنیت سرمایه را در جامعه حفظ کنیم اما مگر می‌شود به دنبال رونق اقتصادی بود اما امنیت سرمایه گذاری را برقرار نکرد. کسانی هستند که در موسسه کاسپین و سایر موسسات مشابه ثمره زندگی خود را به سپرده گذاشته اند اما دولت قادر نیست سپرده یک پیرزن که بر ویلچر نشسته و سرمایه گذاری کرده را حفظ کند.

این نامزد انتخاباتی یادآور شد:‌ آن‌چیزی که امنیت را بر هم می زند بی تدبیری کسانی است که ناامنی و دوری از آسایش و آرامش با فقر و بیکاری، تنگ دستی و کم درآمدی به خانه های مردم بردند. اینها هستند که امروز ناامنی ایجاد می‌کنند. ناامنی از این بزرگتر که فاصله بین تولید و ورشکستگی تولید کننده و پیمان کار نداشتن سرمایه است و سرمایه نیز در اختیار عده خاص قرار دارد. این موارد باعث شده که سپرده گذاران و سرمایه گذاران امنیت نداشته باشند اما اینها امنیت آن ۴ درصد را بر قرار می‌کنند.

این نامزد انتخاباتی خاطر نشان کرد: در حوزه تصمیم گیری همه تصمیم گیری ها را در تهران متمرکز کرده اند اما باید به جوانان اعتماد کرد و اختیارات را از تهران به استان ها منتقل کنیم . دفتر کار من در مناطق محروم است و کار خود را از مناطق محروم به سمت تهران انجام می دهم نه از تهرانه به سمت مناطق محروم.

وی همچنین گفت:‌۴ سال زمان بسیار زیادی است . آنها با صداقت با مردم سخن نگفتند و در روز آغاز کار گفتند ۱۰۰ روزه تحول ایجاد می‌کنیم اما در روزهای پایانی گفتند مگر می‌شود صد روزه کار را حل کرد. حل مشکلات نیاز به ۱۰۰ سال زمان دارد اما ما می گوییم شما توان اداره کار را ندارید و با این روش مدیریتی نمی توانید اما مطمئن باشید با ظرفیت خوب کشور به شما متعهد می شوم در یک دوره ۴ ساله یکایک شما ببینید کشور در مسیر تحول اقتصادی قرار دارد.

قالیباف در پایان اظهار کرد: مطمئن باشید همانطور که تهران را ساختیم استان شهید پرور لرستان را خواهیم ساخت و با کمک شما به مشکل بیکاری و اشتغال پایان می دهیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.