دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تاکید کرد که یکی از شروط شورای اصلاح طلبان برای آنکه لیست ۲۱ نفره خود را تکمیل کند آن است که این داوطلبان به هیچ عنوان برای حضور در سمت های دیگر انصراف ندهند که اگر چنین قصدی دارند از همین الان انصراف دهند تا در لیست قرار نگیرند.

به گزارش جماران ، ژاله فرامرزیان در نشست خبری با اشاره به روند انتخاب ۲۱ عضو نهایی لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها گفت: بعد از فراخوان اصلاح طلبان مبنی بر اینکه متقاضیان برای حضور در لیست مدارک خود را ارائه کنند، در وهله اول حدود ۸۵۰ نفر فرم هایی را به ما تحویل دادند که از این تعداد ۶۰۰ فرم دارای امضا و تاییدیه بود پس انتخاب ۲۱ نفر کار بسیار سختی بود. البته ملاک ما خوداظهاری افراد بود و آنهایی که امتیاز بیشتری می آوردند در لیست نهایی قرار می‌گیرند.

 

وی افزود: تمامی تلاشمان بر این است که حرکتی در جهت اصلاح در مدیریت شهری انجام شود و آینده خوبی برای شهر تهران رقم خورد.

فرامرزیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برنامه اصلاح طلبان برای تعیین عضو علی البدل در صورت حضور هر کدام از ۲۱ عضو مورد نظر آنها در سمت‌های دیگر چیست؟ گفت: از شروط ما برای لیست ۲۱ نفره آن است که هیچ کدام از این افراد برای سمت‌های دیگر همچون شهرداری و حضور دولت انصراف ندهند که اگر چنین قصدی دارند از همین الان این کار را بکنند تا ما آنها را در لیست نگذاریم.

دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در مورد ملاک تشخیص جوانان از غیر جوانان گفت: ما مدارک شناسنامه‌ای و کارت ملی را از افراد گرفته‌ایم و براساس آن گروه‌های جوانان و بانوان را مشخص کرده‌ایم.

وی افزود: افراد با تخصص‌های گوناگون در گروه‌های مختلف تقسیم بندی شده‌اند ممکن است در یک گروه افراد با تخصص‌های بیشتر باشند و یا در یک گروه تعداد افراد کمتری حضور داشته باشند.

فرامرزیان همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در صورت چند قطبی شدن شورای شهر تهران چه برنامه‌ای وجود دارد که اصلاح طلبان لیست تهران چرخش دیدگاهی نداشته باشند؟ گفت: اساس کار تشکیلاتی ما مبتنی بر تفکر منسجم بوده و آنهایی که انتخاب می شوند نیز تعهد و پایبندی شان را به تفکر اصلاح طلبی اثبات کرده‌اند. امیدواریم که آنها در شورای شهر نیز به این تفکر پایبند بوده و حق رای مردم را ادا کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.