رئیس جمهوری پیشین پاکستان و از رهبران "حزب مردم پاکستان" گفته است که نخست وزیر این کشور در پی افشای اسناد پاناما و بحران سیاسی موجود در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته و تنها گزینه‌ای که برای دیگران باقی گذاشته این است که از قدرت برود.

به گزارش جماران ، به نوشته روزنامه نیشن، آصف علی زرداری، رئیس جمهوری سابق پاکستان در جریان گفت و گو با رسانه‌های این کشور گفت: نواز شریف‌، نخست وزیر پاکستان باید از قدرت برود. "برو نواز برو" شعاری ملی است معترضان سر می‌دهند و دیگر نمی‌خواهند نواز شریف بیش از این نخست وزیر باشد.

 

رئیس جمهوری سابق پاکستان گفت که حکام فقط لفاظی می‌کنند و نمی‌توانند مسیر درست را انتخاب کنند. نواز شریف به عنوان رهبر حزب "مسلم لیگ شاخه نواز" در تحقق وعده‌ها و تعهداتش به مردم ناکام مانده است. نخست وزیر و دولتش با اوضاع بسیار مشکلی روبرو هستند و راهی دیگر نگذاشته‌اند مگر اینکه بروند.

آصف علی زرداری به این مساله اشاره کرد زمانی که به حکام قول‌ها و وعدهایی را که داده‌اند، گوشزد می‌کنیم و یادآور می‌شویم خشمگین می‌شوند. آنها وعده‌هایی را در کمپین‌های انتخاباتی دادند اما به آن‌ها عمل نمی‌کنند.

رئیس جمهوری سابق پاکستان ادامه داد: نواز شریف دیگر صلاحیت ماندن در این سمت را ندارد چون دو قاضی دادگاه عالی وی را از عضویت در مجمع قانونگذاری رد صلاحیت کرده و سه تن دیگر از قضات به دنبال بازجویی از او هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.