رئیس اداره امور قضایی دادستانی کل کشور از نامزدها خواست تا در مناظره ها و برنامه های تبلیغاتی، صرفا برنامه های خود را بیان کنند و کاری با برنامه های دیگران و گذشته و حال نداشته باشند.

به گزارش جماران، محمدمهدی خامسی با توصیه نامزدهای انتخاباتی به عمل به قانون و رعایت تقوا افزود: پیشنهاد من این است هرکدام صرفا برنامه های خود را بیان کنند و کاری به برنامه های دیگران و گذشته و دولت فعلی نداشته باشند.
وی تاکید کرد: حرفهایم جنبه سیاسی و ارتباطی با خط سیاسی یا جناحی نامزدها ندارد اما تاکید دارم که آنها باید برنامه های خود را مطرح کنند و «ای کاش» ها را کنار بگذارند.
رئیس اداره امور قضائی دادستانی کل کشور با بیان اینکه توصیه ما عمل به قانون و در راس آن رهنمودهای مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: اگر به قانون عمل کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد و با رعایت قانون و تقوا، بسیاری از مشکلات رفع می شود.
خامسی درباره اینکه آیا تاکنون پرونده های تخلف انتخاباتی در دادستانی کل کشور تشکیل شده است یا نه؟ ، گفت: اطلاعی از وضعیت موجود پرونده های تخلف انتخاباتی ندارم . اگر پرونده ای باشد در دادسراهای عمومی و انقلاب تشکیل می شود و دادستانی کل نقش نظارتی دارد.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی، بیشتر بحث پیشگیری و بحث نظارت بر نحوه تبلیغات در دادستانی مطرح است.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.