روزنامه آلمانی' هندلزبلات'نوشت: آژانس پلیس اروپا(Europol) به این مسئله پی برده است که(گروه تکفیری – تروریستی)داعش در حال ساخت یک شبکه اجتماعی جدید است، داعش قصد دارد برنامه های تبلیغاتی خود را در این شبکه قرار دهد.

به گزارش جماران، نشریه آلمانی هندلز بلات دراین باره افزود:'راب وین رایت'رئیس آژانس پلیس اروپا (Europol)روزگذشته (چهارشنبه)گفت': داعش این اقدام را در پاسخ به فشارهای افزایش یافته سرویسهای مخفی و پلیس و شرکت های فن آوری که از تبلیغات داعش از طریق شبکه های اجتماعی جلوگیری می کند، انجام می دهد.
بنابراین گزارش: داعش تاکنون اخبار خود را از طریق آژانس'اعماق' که به این گروه نزدیک است، منتشر می کرد. این گروه افراطی برای ارتباط برقرار کردن، بیشتر از شبکه اجتماعی تلگرام استفاده می کرد.
این گزارش می افزاید: شرکتهای فن آوری مانند فیسبوک و گوگل تحت فشار سیاستمداران، این شبکه های اینترنتی را برای دسترسی گروههایی مانند داعش مسدود می کنند. با وجود اینکه پیشرفت های زیادی برای محدود کردن فعالیتهای اینترنتی گروه هایی مانند داعش انجام شده است اما هنوز هم ویدیوهای داعش در شبکه های اینترنتی منتشر می شود که در این فیلمها، کشتن مردم توسط داعش نشان داده می شود .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.