رئیس شورای عالی استان‌ها درخصوص رد صلاحیت تعدادی از اعضای شوراها در سراسر کشور گفت: این موضوع را از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری کرده‌ایم.

به گزارش جماران ، مهدی چمران در جریان سی و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفت: رد صلاحیت تعدادی از اعضای شوراها مرتب از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رایزنی با آنها پیگیری شده است و سه مرتبه نیز شخصا با رئیس مجلس دیدار داشته‌ام‌.

 

وی افزود: برخی نمایندگان مجلس دلخوری‌هایی از شخص بنده داشتند و چیزهایی نوشته بودند که در این خصوص من توضیح دادم تا خدایی نکرده اینطور برداشت نشود که قصد توهین به نمایندگان را داشتم.

وی تاکید کرد: فقط قصد اجرای قانون را داشتم و درخصوص رد صلاحیت اعضای شوراها نیز امیدوارم این موضوع با صداقت،‌ انصاف و در نظر گرفتن خدا و بر مبنای دینی و شرعی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار بگیرد چراکه این موضوع با آبروی انسان‌ها پیوند خورده است.

 در ادامه عبدالحمید امینی، نماینده مردم گلستان در شورای عالی استان‌ها ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده کارگران جان باخته در حادثه معدن آزادشهر گلستان گفت: متاسفانه در حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر تعدادی از کارگران جان خود را از دست داده‌اند. از همه مدیران و امدادرسانانی که از عصر دیروز کار امدادرسانی را در این حادثه آغاز کردند تشکر می‌کنم. متاسفانه این حادثه در هفته کارگر اتفاق افتاد که ضایعه بسیار تلخی بود. امیدوارم خداوند به خانواده این عزیزان صبر عطا کند.

وی تاکید کرد: این حادثه تلخ به علت تجمیع گاز درون معدن بوده و هنوز آمار نهایی جان باختگان حادثه اعلام نشده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.