پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مسئول ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی؛

خیل عظیمی از اصولگرایان از روحانی اعلام حمایت کرده‌اند

مسئول ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی گفت: همه اصولگرایی در جمنا جمع نیست، چرا که تا به حال خیل عظیمی از اصولگرایان با حضور و تماس خود از جای جای کشور از روحانی اعلام حمایت کرده‌اند.

به گزارش جماران، بهروز نعمتی در مراسم افتتاحیه ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی با بیان اینکه تا به حال اصولگرایان از جای جای کشور از ما اعلام حمایت کرده‌اند، گفت: در ستاد جدید حمایت از آقای روحانی قصد داریم تا با تشکیل کمیته‌های مختلف تبلیغات را به صورت میدانی پیش ببریم تا از همه اقشار روحانیون، ‌بسیجیان، ‌دانشگاهیان، ‌بازاریان، ‌صنعتگرایان و اقوام و مذاهب مختلف حامیان آقای روحانی را گردهم جمع کنیم.

 وی با تاکید بر اینکه ما اخلاق را محور کار خود قرار داده‌ایم، گفت: اینکه بخواهیم برای جمع کردن رای به انواع حیله‌ها و بداخلاقی‌ها متوسل شویم درست نیست، ما می‌خواهیم عقب‌گردی در مسیر بی‌اخلاقی که در کشور باب شده است، آغاز کنیم.

وی با انتقاد از وعده‌های انتخاباتی برخی کاندیداها در خصوص افزایش یارانه‌ها، گفت: این وعده‌ها شدنی نیست چرا که این کشور قانون دارد. قانون برنامه ششم توسعه تازه یک سال است که آغاز شده است و نمی‌توان بر خلاف آن برنامه ریزی کرد.

وی گفت: این روند، روند تازه‌ای نیست، ‌ موضوع اعتدال در کشور حداقل هشت سال است که مطرح شده و رشد کرده است و امیدواریم با این روند اعتدالی، افراطی‌ها را کنار بگذاریم و اصلاح طلبان و اصولگرایان بتوانند در چارچوب اصول نظام فعالیت کنند و قدم در راه خیر بگذارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.