سید مصطفی میرسلیم یکی از 6 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه نامزدها شعار تولید و اشتغال می دهند اما وجه تمایز من با دیگر نامزدها، نمایندگی یک حزب پرافتخار و با سابقه است.

به گزارش جماران، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر چهارشنبه در همایش انتخاباتی خود در سالن هلال احمر ایلام اظهار کرد: ما جماعتی را در حزب موتلفه پشتوانه خود قرار داده ایم که در این کشور نظیر ندارند.
وی با بیان اینکه حزبی با تمام افتخارات و حیثیت روشن خود به صحنه آمده و نماینده ای نیز برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده است، افزود: همه مردم باید در زمان رای دادن به این وجه تمایز و پشتوانه حزبی برای تحقق شعارها دقت کنند.
میرسلیم با بیان اینکه امروز دیگر نمی توان در قبال سرنوشت کشور و 80 میلیون ایرانی بی تفاوت بود، تاکید کرد: وقتی همه نامزدها شعار یکسان می دهند، تکلیف رای دهنده ها چیست و چگونه باید تشخیص دهند که چه کسی می تواند از پس ادعاهای خود برآید.
وی یادآور شد: کارها و برنامه ها در زمینه تولید و اشتغال به سامان نمی رسد مگر بر مبنای مدیریت دانش بنیان و ما حق نداریم در زمینه ای که علم و دانش آن را نداریم صحبت کنیم زیرا باعث طرح شعارهایی می شود که هیچ مبنایی ندارد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: فقط حسن نیت کافی نیست و تا کسی تجربه کافی نداشته باشد تنها با شعار و دلخوش کردن مردم نمی تواند کاری از پیش ببرد.
وی مدیریت انقلابی را از لوازم تحقق شعارهای نامزدها اعلام کرد و گفت: مدیر انقلابی اول به تکلیفش نگاه می کند بعد به حق و حقوقش، بنابراین زمانی که تکلیف را تشخیص داد می تواند به جامعه خدمت کند.
میرسلیم با بیان اینکه مسائل و مشکلات کشور حل نمی شود مگر اینکه کارها به خود مردم سپرده شود، گفت: دولت برای رقابت با مردم سر کار نمی آید و نباید کاسبی مردم را تعطیل کند و خود مشغول کار و کاسبی شود بلکه باید فضای کسب و کار را برای مردم آماده کند.
وی با اشاره به اینکه اگر کار دست من بیفتد خیلی ها خودشان می دانند که باید بساط شان را جمع کرده و بروند، چون در دولت من کسی به ثروت نمی رسد، اظهار کرد: مقداری پول که در زندگی ام جمع کرده ام بعد از سال 76 و خروجم از دولت است و در این سال ها که در مسئولیت های مختلف حضور داشتم تنها به فکر کار و خدمت بودم.
میرسلیم گفت: شرط موفقیت هر دولتی اطاعت محض از مقام معظم رهبری است و هر دولتی که به اندازه یک هزارم درجه با رهبری زاویه داشته باشد به هیچ جایی نخواهد رسید.
وی اضافه کرد: رهبری یک هزار و 300 برنامه اصلی قانون را ابلاغ کرده اند و هیچ نامزدی نباید بگوید من برنامه می دهم بلکه باید بگوید برنامه های ابلاغی رهبری را اجرا می کنم.
به گزارش ایرنا، سید مصطفی میرسلیم روز چهارشنبه به استان ایلام سفر کرد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با سه خانواده محروم ایلامی دیدار و گفت و گو کرد.
نشست با دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام، پاسخگویی به سوالات دانشجویان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از دیگر برنامه های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سفر به استان ایلام است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.