سی.ان.ان نوشت: هیلاری کلینتون با انتقاد از اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درخصوص آمادگی برای مذاکره با رهبر کره شمالی گفت: آمریکا به تنهایی قادر به اعمال فشار بر کره شمالی نیست.

به گزارش جماران، هیلاری کلینتون در مصاحبه با شبکه خبری سی.ان.ان. با هشدار به دونالد ترامپ در خصوص اعلام آمادگی وی برای مذاکره با رهبر کره شمالی گفت: 'معتقدم ما به تنهایی قادر به اعمال فشار بر کره شمالی نیستیم.'
وی افزود: 'مقامات کره شمالی همیشه تلاش داشته اند با کشیدن آمریکایی ها به پای میز مذاکره، منزلت و جایگاه خود را بالا ببرند. باید مراقب باشیم که اجازه چنین کاری را ندهیم.'
کلینتون همچنین گفت: 'چنین مذاکراتی ممکن است رسیدن به یک راه حل با کشورهای منطقه را برای ما سخت کند.'
این نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 با پذیرش همه اشتباه ها و نقص هایی که منجر به شکست او در انتخابات شد، مدعی شد که انتشار نامه «جیم کامی» (رئیس اف.بی.آی) و مطالب ویکی لیکس توسط روسیه در ذهن کسانی که قصد داشتند به او رای دهند، تردید ایجاد کرد.
کلینتون که با وجود 3 میلیون رای مردمی بیشتر نسبت به ترامپ، در آرای الکترال از او شکست خورد، با تاکید بر نقش روسیه در پیروزی ترامپ گفت: معتقدم علت شکست ما دخالت هایی بود که در 10 روز پایانی روی داد.
کلینتون همچنین در این مصاحبه به تحسین «جیم متیس» وزیر دفاع آمریکا پرداخت و ابراز امیدواری کرد که کسانی همچون متیس در دولت تاثیرگذار باشند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.