سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه حسن روحانی با امضای برجام یک خطر بزرگ را از سر ملت ایران برداشت، گفت: هیچ حکومت عاقلی راضی به تحریم نمی شود.

به گزارش جماران، حسین مرعشی در آیین افتتاح ستاد انتخابات حزب کارگزاران سازندگی در خرم آباد ایستادگی رهبر٬ معظم انقلاب، درایت دولت تدبیر و امید٬ مقاومت ملت٬ قدرت نظامی و حضور موثر در منطقه را از مهمترین عوامل موفقیت برجام عنوان کرد و افزود: به لطف خدا و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی٬ امروز کشور ایران در نگاه جهانیان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار شده است.
مرعشی گفت:گروگانگیری در جریان تسخیر لانه جاسوسی و جنگ تحمیلی 2 بحران مهم بودند که در هیچ کدام از آنها کشور ما متحمل محکومیت نشد اما در بحران هسته ای یک اجماع بین المللی علیه کشور ما شکل گرفت به گونه ای که پنج قطعنامه مهم صادر شد و حتی کشورهایی مانند روسیه و چین هم نتوانستند آن را وتو کنند.
وی به نتیجه رسیدن توافق هسته ای را برای ملت ایران اتفاقی بی نظیر خواند.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی از افرادی که به گفته وی شعار«سرسفره مردم چه گذاشتید» می دهند انتقاد کرد و افزود: پس از رفع تحریم ها یک میلیون و نیم بشکه نفت در کوتاه ترین زمان ممکن به چرخه صادرات برگشت و ما سهم خود از بازار را پس گرفتیم.
وی اظهار کرد: رسیدن به رقم تورم هشت درصدی و هزینه کردن مبلغ 95 هزار میلیارد تومان در طرح تحول سلامت از دیگر خدمات دولت است اما آیا اینها مصداق قرار دادن خدمات بر سرسفره مردم نیست؟ 
مرعشی افزود: از مردم ایران تقاضا دارم که فردی را به عنوان رئیس جمهوری انتخاب کنند که همراه رهبر و مردم باشد و کشور را در مسیر عقلانیت اداره کند.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.