محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری از نماد انتخاباتی خود رونمایی کرد.

به گزارش جماران؛ محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم در بخشی از گفتگوی ویژه خبری تاکید کرد: دیگر حق نداریم 4 سال زمان دیگری را ببینیم به این شرایط دولتی که زمان را از دست داد. من در تمام زندگی‌ام همیشه مثل ساعت کار کرده‌ام. در این شهر تهران "کورنومتر" زدم و با مردم قرار گذاشتم و سر قرارم ایستادم. باور کنید مردم عزیز 4 سال زمان کمی نیست. می‌توانیم در این چهار سال و این زمان پیش رو کشور را به جایی ببریم.

قالیباف تاکید کرد: قرارمان این باشد که در هر سال در هفته دولت ببینید و در پایان دولت که زندگی شما در حال تغییر است و رو به بهبودی. این تعهد محمدباقر قالیباف با یکایک این مردم عزیز. بویژه با جوانان عزیز است که  همه امیدم به دختر خانمهای گلم و آقا پسرهای عزیز و خلاقی است که امروز به کنار زده شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه توفیق پیدا کردم امشب در این پاسی از شب در جمع شما مردم عزیز بر سر سفره شما بودم و در حقیقت جزو خانواده شما قبول کردید باشم تشکر و به شما عرض میکنم من به عنوان یک جوان در ابتدای انقلاب آمدم که جانم را برای اسلام و انقلاب و افتخار ایران بدهم و امام و شما مردم امروز من که نیروی عادی و نوجوان بودم به اینجا رسیدم قول می‌دهم اگر امروز نیاز باشد آبروی خودم را برای مبارزه با فساد و رشد کشور بدهم اینکار را خواهم کرد و به کمک شما عزت را روز بروز برای کشور بیشتر خواهیم کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 634583
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.