نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: مدیریت اجرایی کشور باید به نفع مردم تغییر کند.
به گزارش جماران، محمد باقر  قالیباف پیش از آغاز گفتگوی ویژه خبری، با تبریک و تهنیت ایام مبارک ماه شعبان تصریح کرد: به خاطر شرایط سختی که مردم دارند وارد عرصه انتخابات شدم تا در تغییر وضع موجود به نفع مردم تلاش کنم و احساس می کنم حتما نیازمند تغییر اساسی در مدیریت اجرایی کشور هستیم.
وی افزود: در برنامه امشب حرف شخصی ندارم و حرف های من همان حرف های مردم و بیان مشکلات آنها خواهد بود.
قالیباف گفت: ما بر حرف های مردم و مشکلات آنها تاکید خواهیم کرد چون در این سالها حرف مردم کمتر شنیده شده است و مردم کمتر در امور کشور دخالت داده شده اند و ایفای نقش کمتری دارند و مشکلات آنها نیز جدی است.
نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: وقتی به زندگی مردم نگاه می کنیم با سختی اداره می شود و امشب سعی خواهم کرد حرف دل آنها را بزنم و راهکارها و برنامه های خود را برای حل این مشکلات در وقتی محدود ارائه می دهم .
آقای قالیباف درباره اینکه چقدر کارشناسی درباره این برنامه شده است گفت : اگر منظور این است که چقدر در اتاق نشستیم و بحث کردیم من فکر می کنم دو جور می شود به حرف مردم نگاه کرد که نگاه اول حضور مسئولان در میان مردم است تا با آنها زندگی کنند سخن بگویند و سر سفره آنها بنشینند و درد دل آنها رابشوند که در این بخش هم در شهر تهران و هم در اقصی نقاط کشور بویژه مناطق محروم و مرزی و روستایی حضور زیادی داشتم و سالی دوبار در اردوهای جهادی با مردم صحبت کردم .
وی افزود : بخش دوم هم این است که باید مشکلات مردم را درست بشناسیم و منتقل کنیم و سپس با بحث های کارشناسی و خرد جمعی به راه حل برسیم .
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : به نظر من چیزی که مردم را قانع می کند این است که حرف آنها را درست بشنویم و اجرا کنیم و گله مردم هم این است که یا حرفهای آنها شنیده نمی شود و یا اگر هم شنیده می شود در عمل چیزی اتفاق نمی افتد که ما آمده ایم این گله مندی را برطرف کنیم .
قالیباف گفت: باید متعهد شویم به قول و قرارهایی که با مردم می گذاریم به موقع عمل کنیم و در تهران هم با حضور در کوره پزخانه ها و مناطق حاشیه نشین و صحبت با خانواده های معلولان و زنان سرپرست خانوار به خوبی با این مشکلات آشنا هستم و باید این مشکلات را پس از بررسی کارشناسی و خرد جمعی بتوانیم با ارائه راهکارهای مشخص برطرف کنیم .
وی افزود : باید خیلی صادقانه با مردم صحبت کرد و اساس صداقت است و امشب درباره توانمندی و برنامه ها و سوابق اجرایی خود با مردم صحبت خواهم کرد و باید کمک کنیم مردم به انتخاب درست برسند .
قالیباف اظهار داشت : البته هیچ وقت منکر برنامه ریزی تبلیغاتی نیستم اما آنچه مهم است شناخت درست چالش ها و ارائه راهکارها بر اساس رویکردهای صادقانه است و راه حل صحیح را هم باید ارائه کنیم .
وی افزود : مهم ترین عامل برای حضور در انتخابات این است که شرایط سختی را مردم تحمل می کنند و باید برای تغییر وضع موجود تلاش کنیم و حتما نیازمند تغییرات اساسی در مدیریت اجرایی کشور هستیم و باید در این تغییر به نفع مردم تلاش کنیم .
قالیباف گفت : راه حل هایی که ارائه می شود متکی بر ظرفیت های مردمی و کشور است باید به این تغییر کمک کنیم و کشور را در مسیر درست خدمت رسانی به مردم عزیز قرار دهیم و افتخار آفرینی برای ایران و هر ایرانی عزیز در اولویت ماست .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 634168
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.