وی با اشاره به اینکه امروز عده ای شعار می دهند که یارانه ها را سه برابر می کنیم، اظهار کرد: چگونه می خواهید یارانه را سه برابر کنید؟ آیا کسانی که این شعارها را سر می دهند از تبعات این کار آگاهی دارند؟

سخنگوی دولت اصلاحات گفت: هیچ دولتی به اندازه دولت یازدهم با فساد به صورت جدی و برنامه ای مبارزه نکرده است.

به گزارش جماران، عبدالله رمضان زاده، یکشنبه در آیین افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در خراسان رضوی افزود: قطعا اگر مسیر فعلی در کشور ادامه پیدا کند نرخ رشد اقتصادی کشور افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه حمله برخی به سفارتخانه ها، روند جذب سرمایه گذاری در کشور را با مشکل روبه رو کرد، اظهار کرد: اکنون بسیاری از هتل داران، مغازه داران و رانندگان تاکسی شهری از این ناحیه با مشکلات زیادی مواجه شده اند. 
رمضان زاده با اشاره به اینکه باید تلاش ما بر این باشد که همه پای صندوق های رای بیایند، خاطر نشان کرد: نتیجه شکست در انتخابات سال 84 روی کار آمدن یک سیستم خاص بود که باعث به وجود آمدن ویرانی های بسیار شد. 
وی افزود: تعداد زیادی رای خاکستری در کشور وجود دارد که باید به آن ها توجه ویژه و برای جذب آنها برنامه ریزی کرد.
وی وضعیت مدیریت کشور در دوران دولت های نهم و دهم را کاملا با کشور ونزوئلا قابل قیاس خواند و گفت: تورم در کشور در آن سال ها 35 درصد و در ونزوئلا 45 درصد بود. 
رمضان زاده اظهار کرد: ادامه آن سیاست ها در ونزوئلا باعث شده تورم در این کشور به 600 درصد برسد اما در ایران با تغییر سیاست ها به زیر 10 درصد برسد.
وی افزود: اکنون مردم ونزوئلا برای تهیه نان خود مجبور به مهاجرت به دیگر کشورها هستند اما رای ملت ایران در سال 92 باعث شده که سیاست ها به صورت کلی تغییر کرده و یک رویکرد عقلانی بر کشور حاکم شود. 
سخنگوی دولت اصلاحات اظهار کرد: امروز کسی به خاطر بی پولی از عمل جراحی باز نمی ماند و طرح همین موضوع برای موفق نشان دادن دولت روحانی کافی است.
رمضان زاده یادآور شد: در سال 91 ، دولت 4.5 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کرد که در سال گذشته میزان خرید گندم به 11 میلیون تن رسید و این باعث شد درآمد کشاورزان ما بیش از هفت برابر رشد داشته باشد. 
سخنگوی دولت اصلاحات با اشاره به اینکه چنین دستاوردهایی در سایه تدبیر و امید رخ داده است، تصریح کرد: رکود منفی امروز کشور نتیجه سیاست هایی است که در دولت قبل اتخاذ شده و این موضوعی است که اکثر کارشناسان اقتصادی به آن اذعان دارند. 
رمضان زاده اظهار کرد: فعالیت در پارس جنوبی در دولت اصلاحات با هدف گذاری برای افتتاح 20 مرحله تا سال 92 آغاز شد که در پایان آن دولت، هفت مرحله آن بهره برداری شده بود. 
وی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت احمدی نژاد 60 هزار متخصص در پارس جنوبی مشغول به فعالیت بودند، افزود: در پایان دولت دهم تنها 8 هزار نفر در آنجا به کار اشتغال داشتند و البته این رقم با تلاش دولت یازدهم اکنون به 80 هزار نفر رسیده است. 
وی با اشاره به اینکه امروز عده ای شعار می دهند که یارانه ها را سه برابر می کنیم، اظهار کرد: چگونه می خواهید یارانه را سه برابر کنید؟ آیا کسانی که این شعارها را سر می دهند از تبعات این کار آگاهی دارند؟ 
سخنگوی دولت اصلاحات با بیان اینکه در مناظره ها در مورد ساخت و سازها و مترو به مردم دروغ گفتند، تصریح کرد: عده ای خیال می کنند هرچه دروغ بزرگ تر باشد مردم بیشتر به آن علاقه مند می شوند. 
رمضان زاده با بیان اینکه آنانکه دولت را متهم به 4 درصدی می کنند باید پاسخگو باشند که املاک نجومی در دوره مدیریت چه کسی اتفاق افتاده است؟ اظهار کرد: دولت در خصوص حقوق های غیرمتعارف که دستاورد دولت قبلی بود از مردم عذرخواهی کرد و تمام حقوق های پرداختی را به خزانه بازگرداند که این موضوع افتخاری برای دولت است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.