نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این روزها هجمه ها علیه دولت آشکارتر می شود و امیدواری نسبت به افزایش رای مردمی است؛ چون دولتی که با پشتوانه مردمی بیشتری شکل بگیرد اهداف خود را با جدیت بیشتری پیگیری خواهد کرد.

به گزارش جماران، محمود صادقی-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی فضای ایجاد شده در روزهای اخیر را انتخاباتی با جو عمومی مثبت نسبت به حسن روحانی عنوان کرد و گفت: هر چه که جلوتر می رویم فضا انتخاباتی‌تر می شود و فضا همچون سال 88 پرشور است.

او در ادامه تاکید کرد که در این روزها هجمه ها علیه دولت آشکارتر می شود و امیدواری  نسبت به افزایش رای مردمی است؛ چون دولتی که با پشتوانه مردمی بیشتری شکل بگیرد اهداف خود را با جدیت بیشتری پیگیری خواهد کرد.

صادقی در ادامه با ارزیابی برنامه های اقتصادی برخی کاندیداها بیان داشت: در برنامه‌های آقای رییسی هیچ اعتماد بنفسی در او حس نمی شود، خودم را جای حامیان او گذاشتم و با نگاه خوشبینانه هم به این نتیجه رسیدم که مضطرب است. بیان او در مسائل اقتصادی سطحی و شعاری است و جدی به نظر نمی رسد. با توجه به امیدهایی که به ایشان بود انتظار می رفت با برنامه جلو بیایند با یک نیروی بهتری وارد شوند.

او در ادامه تاکیدکرد که اگر صدا و سیما با مردم در خیابان مصاحبه کند هم همین حرف ها زده می شود و جای تاسف است که بعد از چهار دهه یکی از کاندیدهای ریاست جمهوری با دست خالی بیاید و برنامه ای اقتصادی نداشته باشد و با شعارهای سطحی قصد جمع آوری رای داشته باشد.

صادقی در ادامه در خصوص تخلفات شهرداری گفت: نظارت های مختلفی در مجلس وجود دارد.سوالی از وزیر کشور کرده ام که در ارتباط با تعلل وزارت کشوردر رابطه با اقدامات شهرداری است که از زوایای مختلف قابل پیگیری است و قرار نداریم این مسائل را فراموش کنیم.  این فسادها ساختاری هستند و خیلی هم نمی‌توان امیدوار بود که با تغییر اشخاص این مسائل از بین برود. به دنبال شناسایی گلوگاه فساد  و علاج آنها هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.