نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای درنظام جمهوری اسلامی تشریفاتی نیست و سرنوشت کشور با رای مردم رقم می خورد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی عصرامروز(شنبه) در دیدار مردمی در ورزشگاه شهدای هفتم تیر، افزود: امام راحل میزان را رای مردم می دانستند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب رای مردم را برای کشور سرنوشت ساز و موثر می دانند.
وی اظهارکرد: امروز درکشور شرایط خاصی داریم و افتخارات بسیاری به برکت حضور مردم در صحنه آفریده شده است و برکات شهدا و ایثار، ایثارگران همچنان در امنیت، آرامش، و اقتدار کشور نقش آفرینی می کند.
این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه عنایت مردم به بنده به این خاطر است که خادمی از خادمان و سربازی از سربازان ملت هستم که هویتش جز با مردم و در مردم بودن نیست، ادامه داد: این هویتی است به نام انقلاب اسلامی که مظهر بسیاری از خوبی ها و پاکی ها در کل عالم شده است. 

**تحول جدی در مدیریت اجرایی کشور نیاز است
رئیسی با بیان اینکه گام هایی در دولت ها بعد از انقلاب برداشته شده است، گفت: اما شاهد مشکلاتی در بحث معیشت و اقتصاد مردم و همچنین عرصه کار و کارآفرینی هستیم و اگر فردی اندکی منصفانه تامل کند در می یابد شرایط موجود با خواست امام، شهدا و اسناد بالادستی مانند قانون اساسی و قوانین موضوعه کاملا تفاوت دارد.
وی ادامه داد: شرایط ما اگر چه نزد ملت ها مثال زدنی کرده اما در درون بدلیل ضعف مدیریتی با شرایطی غیرقابل تحمل مواجهیم؛ این شرایط اقتضای تحول جدی در مدیریت اجرایی کشور است و باید تحول طی شود تا شاهد تغییر این وضعیت باشیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.