جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای اعلام کرد: خبر توهین و جسارت به ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع) که در حقیقت توهین به همه ائمه معصومین(ع) اسلام و مقدسات اسلامی است،در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری موجب تأسف است.

به گزارش جماران، در این بیانیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این جسارت وقیحانه از مراجع ذیصلاح می‌خواهد ضمن برخود قاطع با عاملان این حرکت نابخردانه، پاسخ اعتراضات گسترده مردمی را بدهند.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: لازم است جریان های سیاسی بدانند که در صورت اسائه ادب به ساحت قدسی ائمه معصومین، قداست‌زدایی و آلوده کردن حریم اخلاق و انسانیت با پاسخ محکم مردم و مؤمنین مواجه خواهند شد و مردم به هیچ وجه این تعرضات جاهلانه را تحمل نخواهند کرد.
بیانیه افزوده است: همچنین از دغدغه دینی و ابراز انزجار همه اقشار مختلف مردم متدین ایران اسلامی بویژه مردم مؤمن و انقلابی ایلام تشکر می‌نمائیم، این حادثه موجی از خشم و نفرت عمومی را برانگیخت و مؤمنین و علما و مراجع معظم تقلید را آزرده خاطر کرد.
در جریان افتتاح ستاد یکی از نامزدهای انتخاباتی در ایلام، مجری برنامه در قالب اشعاری طنز به ساحت مقدس امام رضا (ع) جسارت کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که به عنوان سخنران به این آیین دعوت شده بود این اقدام مجری را محکوم کرد.
ستاد مرکزی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری هم در اطلاعیه ای اقدام یاد شده را محکوم کرد و خواهان برخورد با این فرد خاطی شد.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.