رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی با انتشار متنی توهین به شئونات اسلامی از ناحیه فردی منتسب به ستاد این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را محکوم و بر برخورد قاطع با وی تاکید کرد.

به گزارش جماران، متن این نامه که خطاب به رئیس ستاد ایلام نوشته شده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای میرزایی

رییس محترم ستاد استان ایلام

با سلام و آرزوی توفیق الهی

به قرار اطلاع قرائت متن طنز آمیزی در اجرای برنامه افتتاحیه آن ستاد دور از شئون مذهبی و خارج از ضوابط تبلیغاتی ستادهای تبلیغاتی جناب آقای دکتر حسن روحانی بوده و موجب جریحه دار شدن احساسات برخی علما و متدینین نیز شده است.

از آنجا که دفاع از حریم قدسی ائمهء معصومین علیهم السلام وظیفه یکایک مسلمانان اعم از اصلاح طلب و اعتدال گرا و اصولگراست، شایسته است فوراً با فرد خاطی قاطعانه برخورد شده و از هرگونه فعالیت احتمالی وی در ستاد جلوگیری به عمل آید.

ستاد مرکزی با اعلام تاسف از این حادثه و محکوم کردن آن ، حفظ مقدسات و ارزش های دینی را در هر شرایطی ضروری دانسته وکلیه ستادها را در ادامه راهی که در پیش داریم به دقت کامل در اینخصوص توجه میدهد و البته هر گونه سوء استفاده سیاسی از این رخداد را نیز محکوم می نماید. در فعالیت های گسترده مردمی انتخاباتی و برای هر نامزدی وقوع خطاهای مختلف را باید محتمل دانست، ولی در قبال اشتباهاتی از این دست که ممکن است از روی سوء نیت و بی اعتقادی هم نباشد باید حساس بود.

محمد شریعتمداری

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.