نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید با تدبیر و رعایت اصول بین المللی با سیاست های ضدایرانی مقابله کرد.
به گزارش جماران، سیدمصطفی هاشمی طبا در بدو ورود به استودیوی ایرانیان برای ضبط برنامه های انتخاباتی برون مرزی خود در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که اگر رئیس جمهور شوید از نامزدهای دیگر در کابینه خود استفاده می کنید افزود: اگر مایل باشند حسب تخصصشان چرا که نه، من فکر نمی کنم مشکلاتی بین مسئولان و کاندیداها باشد بنابراین اگر تشخیص بدهند می توانند کاری انجام دهند باید از آنها استفاده کنیم.
 
نامزد ریاست جمهوری گفت: در این برنامه محور اصلی سخنانم این است که از ظرفیت های ایرانی های خارج از کشور چگونه استفاده کنیم زیرا حسب موقعیت، زمان و شرایط باید از این ظرفیت ها بهره برداری شود و همچنین کمکشان کرد.
 
هاشمی طبا افزود: در خصوص موضوع دشمنی ها نیز باید با تدبیر و رعایت اصول بین المللی با سیاست های ضدایرانی مقابله کرد.     
 
وی در پاسخ به این سوال که چنانچه رئیس جمهور شوید با چه کشورهایی رابطه برقرار می کنید گفت: دغدغه هر ملت و کسی در سیاست خارجی این است که بتواند کشورهای بیشتری جذب و روابط دوستی برقرار کند البته ما با همه کشورها براساس تفاهم، همکاری و شرایط عادلانه و نداشتن دخالت، در صددیم رابطه داشته باشیم جز کشورهایی که به رسمیت نمی شناسیم.
 
هاشمی طبا در خصوص اینکه مردم چه موقع می توانند اثر انتخاب شدنتان را در معیشت خود ببینند افزود: بسیار سخت است اصلا نمی توان گفت می شود این کار را به سرعت انجام داد یا نه، اصولا وعده هایی که داده می شود همگی پوچ است و به تعبیرم رنگ زدن است و نهایتی ندارد.
 
وی گفت: برای بهتر شدن باید حجم اقتصاد را افزایش داد و شغل های موثر و زاینده ایجاد کرد و کاری کرد تا ارزش افزوده و تولید ناخالص ملی و به تبع آن ثروت ملی زیاد شود تا همه برخوردار شوند.
 
هاشمی طبا افزود: اصولا نمی شود بخواهیم همه چیز را با هم داشته باشیم، یعنی هم انقلابی، مبارزه جو و عدالت جو باشیم و هم ثروتمند، برخوردار و مرفه؛ اینها را نمی شود با هم داشت، باید راهمان را بدانیم و در آن حرکت کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 630243
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.