سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان عصر پنجشنبه در ملاقات با دستیار ویژه نخست وزیر این کشور در امور خارجی مراتب اعتراض رسمی کشورمان را در خصوص سوء استفاده گروهک های تروریستی از خاک پاکستان جهت انجام اقدامات تروریستی علیه ایران ابلاغ کرد.

به گزارش جماران ، 'مهدی هنردوست' در ملاقات با 'طارق فاطمی' همچنین خواستار بررسی عاجل و همکاری نهادهای ذیربط پاکستانی با طرفهای ایرانی در خصوص حادثه تروریستی مذکور شد.
طارق فاطمی نیز در این ملاقات ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی عمیق دولت و ملت پاکستان با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده های شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در نزدیکی مرز پاکستان، تاکید کرد: با توجه به حُسن مناسبات فی مابین دو کشور دوست و همسایه، پاکستان از هیچ تلاشی در جهت همکاری با برادران ایرانی خود برای مقابله با گروهک های تروریستی دریغ نکرده و نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث تلخ که علیه منافع مشترک هر دو کشور است به کار خواهد گرفت.
در اثر حمله چهارشنبه شب (ششم اردیبهشت) عوامل وابسته به گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل، 9 نفر از مرزبانان کشورمان در نزدیکی مرز پاکستان به شهادت رسیدند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.