پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در واکنش به انتشار شایعه درگذشت خود در فضای مجازی گفت: دیدم که طی این دو سه روز چقدر برایم فاتحه و یاسین خواندند، این خبرسازی بهانه‌ای شد تا مردم خدا بیامرز حسابی نثارم کنند.

به گزارش جماران، محمود بصیری شایعه فوت خود در شبکه های اجتماعی را نوعی بازی سیاسی غلط عنوان کرد و گفت: شباهت من با یک چهره سیاسی باعث شده خبرسازان بدین طریق مرگ سیاسی او را ندا دهند.
وی ادامه داد: در حیرتم به اینگونه افراد چه عنوانی می توان داد ولی آنچه محرز و مشخص است اینکه عمل این افراد ناشایست و ناپسند به حساب می آید.
وی افزود: متاسفانه این شایعات تنها برای من نبوده بلکه طی روزها و هفته های گذشته نیز برای دیگر هنرمندان از جمله رضا رویگری، ناصر ملک مطیعی، محمد علی کشاورز، جمشید مشایخی، اکبر عبدی و دیگر هنرمندان پیشکسوت نیز منتشر شده است.
بازیگر فیلم سینمایی سوته دلان تصریح کرد: آشنایان و دوستانم وقتی این خبر را شنیده بودند نگران شده و از هر طریقی جویای احوالم شدند.
بازیگر مجموعه تلویزیونی آرایشگاه زیبا در عین حال اظهار داشت: بلافاصله پس از اطلاع از انتشارشایعه درگذشتم و مواجه شدن با سیل تلفن ها و مراجعه افراد به منزلمان، به کمک خانواده به تمام نزدیکانم زنگ زده و از زنده بودنم آنها را مطلع کردم.
بصیری ادامه داد: واقعا نمی دانم برخی افراد از بیان اینگونه شایعات چه سودی به چنگ می آورند ولی آنچه مسلم است اینکه آنها اینگونه رفتار و اعمال غیر انسانی را با دریافت پول و تطمیع انجام می دهند. 
بازیگر مجموعه تلویزیونی گل پامچال افزود: خدا را شاهد می گیرم فقط ناراحت اذیت شدن مردم عزیز می شوم.
بصیری با خنده ادامه داد: بازیگر مجموعه بدون شرح ادامه داد: من خطاب به افراد شایعه پراکن فقط می گویم این رسم معرفت، انسانیت و مردم داری نیست.
بصیری خاطرنشان کرد: این شایعه باعث شد زمانیکه به محل کارم رسیدم همکارانم شوکه شوند از این رو برای رد و تکذیب این شایعه، عکس زنده در صحنه تمرین تئاتری که در دست اجرا داریم گرفته و منتشر کردم.
این هنرپیشه طنز گفت: بطور یقین پیگیری و شکایت را برای خود محفوظ دانسته و برای رسیدن به منشاء آن موضوع را از مراجع ذیصلاح دنبال خواهم کرد و نتیجه پیگیری ها را از طریق رسانه ها اطلاع می دهم.
دارا و ندار، گراند سینما، دادشاه، خروس و مهریه بی بی از جمله فیلم های سینمایی و همچنین هتل و درخت دوستی، نیز از جمله مجموعه های تلویزیونی است که محمود بصیری در آنها نقش آفرینی کرده است. 
به گزارش ایرنا، برخی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی طی امروز و روزهای گذشته اقدام به انتشار خبر درگذشت برخی از هنرمندان کشور کرده بودند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.