سعید جلیلی با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت بیان کرد: به مردم بگویند در این ۴سال در اقتصاد، کشاورزی و صنعت چه ارمغانی برای مردم آورده اند.

به گزارش جماران، این فعال سیاسی در همایش حمایت از رئیسی گفت: ۴ سال از انتخابات سال ۹۲ گذشت، این افتخار تفکر انقلابی است که به رای مردم احترام می‌گذارد و منتخب مردم را محترم می‌شمارد. امروز یکی از بهترین فرصت ها برای مردم ماست تا به ارزیابی وعده ها بنشینند.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی تنها به شور انقلابی محدود نمیشود گفت: تفکر انقلابی با شعور انقلابی خود صحنه انتخابات را نه صحنه ای برای اغوا بلکه برای استدلال می داند. اگر مردم ما می خواهند تصمیمی در انتخابات بگیرند نه بر مبنای تهدیدات موهوم بلکه بر مبنای بلکه بر اساس ارزیابی اقدامات این ۴سال تصمیم بگیرند.

سعید جلیلی با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت بیان کرد: به مردم بگویند در این ۴ سال در اقتصاد، کشاورزی و صنعت چه ارمغانی برای مردم آورده اند.

سعید جلیلی در همایش حمایت از رئیسی گفت: ۴ سال از انتخابات سال ۹۲ گذشت، این افتخار تفکر انقلابی است که به رای مردم احترام می‌گذارد و منتخب مردم را محترم می‌شمارد. امروز یکی از بهترین فرصت‌ها برای مردم ماست تا به ارزیابی وعده‌ها بنشینند.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی تنها به شور انقلابی محدود نمی‌شود، گفت: تفکر انقلابی با شعور انقلابی خود صحنه انتخابات را نه صحنه‌ای برای اغوا بلکه برای استدلال می‌داند. اگر مردم ما می‌خواهند تصمیمی در انتخابات بگیرند نه بر مبنای تهدیدات موهوم بلکه بر اساس ارزیابی اقدامات این ۴ سال تصمیم بگیرند.

این فعال سیاسی گفت: 4 سال پیش مردم سوالات و چالش‌های معتبری داشتند و به دنبال پاسخی برای آن بودند که برخی گفتند پاسخ این است که ما با برخی کشورها مذاکرات و داد و ستدهایی داشته باشیم تا مشکلاتمان حل شود. این حرف‌ها نه تنها از سوی آقای روحانی بلکه از این طرف نیز از سوی اشخاصی مانند دکتر ولایتی مطرح شد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال تخریب کسی نیستیم بلکه می‌خواهیم روند انقلاب بهتر پیش برود، افزود: امروز بعد از چهار سال کارنامه تفکری که مدعی بود می‌تواند با مذاکره و داد و ستد با برخی کشورها مشکلاتمان را حل کند در جلوی ماست.

جلیلی با اشاره به پروژه مسکن مهر گفت: اگر شما مسکن مهر را دارید که هزینه زیادی بابت آن شده است و البته ممکن است ایراداتی هم داشته باشد اما نمی شود گفت پروژه‌ای به این عظمت تعطیل شود. آن هم در شرایطی که این همه زوج بدون مسکن در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: مسکن مهر علاوه بر تولید مسکن که می‌توانست برای تعداد زیادی از مردم مسکن ارزان فراهم کند همچنین می‌توانست ایجاد اشتعال زیادی کند که این یک ضرورت برای جامعه است.

جلیلی در ادامه با دعوت از چند نفر که به عنوان کارشناس در انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت برای حضار سخنرانی می‌کردند؛ افزود: جریان انقلابی فقط شعار نمی دهد بلکه امروز برای اداره کشور در عرصه‌های مختلف برنامه دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.