عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: همه مسئولان باید مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند .

به گزارش جماران، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در  جلسه شورای اداری استان کردستان، اظهار کرد: وجود انقلاب اسلامی ایران، خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی فرصتی گرانبهاست که باید قدردان باشیم و به مردم این کشور خدمت کنیم.

وی افزود:‌ امروز میدان خدمت در کشور و در عرصه بین الملل باز است و همه باید با استفاده از آن دیَن خود را در خدمت به خلق ادا کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان با تقدیر از تلاش‌های مسئولان در سال 95 برای پیشرفت هر چه بیشتر کشور، عنوان کرد: سال 96 باید همت و تلاش بیشتری بکار گرفته شود و همه با تلاش مضاعف برای تحقق شعار رهبری که خواسته همه ملت ایران است، کار کنند.

وی عظمت ایران را در تولید و اشتغال دانست و تصریح کرد: تولید و اشتغال موجب قدرت اقتصادی و قدرت اقتصادی نیز از مولفه‌های قدرت یک کشور است بنابراین باید برای تحقق این مهم در راستای اقتدار کشور همت کنیم.

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه در بدترین شرایط و با کمترین امکانات نیز می‌توان به مردم خدمت کرد، بیان کرد: دولت با پرداخت تسهیلات تا حدودی به واحدهای تولیدی کمک کرده است اما کارهای بزرگ و تلاش برای تقویت تولید داخلی سعه صدر، عزم و اراده مردان بزرگ را می‌طلبد و لازم است در سال جدید بیش از این تلاش شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: اقتصاد مقاومتی ارکان زیادی دارد اما اساس آن این است که اقتصاد را در برابر توطئه بیگانگان مصون کنیم و کاهش واردات و افزایش صادرات داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ایران باید در عرصه‌های مختلف جهانی اول باشد، عنوان کرد: برای تحقق این مهم که خواسته همه ایرانیان است عزم و اراده جدی نیاز است.

وی بیان کرد: ظرفیت دولت برای سرمایه گذاری محدود است و با هزینه‌های جاری کمرشکن دولت نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که دولت به تنهایی همه موانع را برطرف کند بلکه تلاشی جمعی برای تحقق تولید و اشتغال در سال جاری نیاز است.

دری نجف آبادی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور و به ویژه استان کردستان و لزوم بکارگیری آنها برای توسعه، اظهار کرد: دولت با ارائه تسهیلات لازم و دستگاه قضایی با تامین امنیت باید برای این مهم تلاش کنند.

وی به اهمیت حضور در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند و مردم غیور کردستان نیز همچون همیشه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، پایبندی خود به نظام را بار دیگر اثبات کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: صرف نظر از اینکه چه دولتی سر کار می‌آید همه باید با هدف پیشرفت و سربلندی ایران به دولت منتخب کمک کنیم.

وی در پایان یادآور شد: انتخابات شوراها هم انتخاباتی بسیار مهم است چراکه منتخبین در تماس مستقیم با مردم هستند بنابراین باید افرادی امین، دلسوز، متعهد، شجاع و غیرتمند را برای حضور در شوراها انتخاب کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.