رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر این که حق تعیین سرنوشت خود را نباید به بهای اندک مشارکت نکردن از دست بدهیم، گفت: برای هر کس که آینده ایران اهمیت دارد باید پای صندوق های رای حضور پیدا کند،

به گزارش جماران ، معصومه ابتکار روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات افزود: ضرورت مشارکت مردم بر همگان مشخص است. هر کسی که در سرنوشت خودش مشارکت نکند و برای روی کار آمدن اهل تدبیر و فضل تلاش نکند باید بداند که حتما افرادی خلاف تفکرات آنها سرنوشت کشور را به دست می گیرند.
وی ادامه داد: بین این که فرد خودش سرنوشتش را مشخص کند یا این که افرادی بدون رای و نظر او بر سر کار بیایند تفاوت زیادی وجود دارد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد:آن همه فداکاری، ایثار و تقدیم خون شهدا برای این بود که روزی سرنوشت ایران به دست مردمش تعیین شود. 
ابتکار ادامه داد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که می دهیم با حضور مردم در پای صندوق های رای پابرجا خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: حق رای یعنی این که من بر سرنوشت خودم حاکم هستم. مردم در سال های اخیر به عینه دیده اند که رای آنها چگونه بر سرنوشتشان حاکمیت کرده است.
وی افزود: برای هر کس که آینده ایران اهمیت دارد باید پای صندوق های رای حضور پیدا کند. حضور پرقوت و پررنگ مردم در روز انتخابات نشان داده که چگونه روندهای اشتباه پیشین تصحیح می شود. یک بار در سال 76 و دیگر در سال 92 تاثیر رای مردم به خوبی مشخص شد.
معاون رئیس جمهوری همچنین گفت: توصیه من این است که هر ایرانی از حق خودش که یکی از سرمایه های اصلی زندگی اش است، استفاده کرده و در انتخابات حضور پیدا کند. همانطور که اگر اندوخته ای داریم تلاش می کنیم تا آن را حفظ کنیم. حق رای هم یک سرمایه و اندوخته ای است که آینده را می سازد.
ابتکار اظهار کرد: نباید حق تعیین سرنوشت خود را به بهای اندک مشارکت نکردن از دست بدهیم، بنابراین باید حتما با قدرت تشخیصی که خرد جمعی دارد در انتخابات شرکت کرده و سرنوشت خود را چه رای اولی و چه سالمند باشی خودمان تعیین کنیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.