ارتش و نیروهای مسلح سوریه پس ازآزادسازی مناطقی که دروازه جنوبی شهر مورک در شمال استان حماه به شمار می رود به 10 کیلومتری شهرخان شیخون دراستان ادلب رسید.

به گزارش جماران ، ارتش سوریه روز دوشنبه در ادامه مبارزه با گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره بر ایست و بازرسی العبود در سه کیلومتری شهر مورد در شمال استان حماه رسید. 
ارتش و نیروهای مسلح سوریه با پشتیبانی نیروهای مقاومت روز دوشنبه شهرک المصاصنه و دو روستای زورالحیصه و زورالطیبه را پاکسازی کردند.
درجریان درگیری های دیروز ارتش سوریه بیش از 300 تروریست تکفیری کشته و 20 دستگاه انواع خودرو، دو تانک و دو انبار مهمات منهدم شد.
 نیروهای سوری در چند روز گذشته سه شهراصلی صوران، طیبه الامام و حلفایا را از گروه تروریستی جبهه النصره و تروریست های وابسته پاکسازی کرده بودند.
ارتش تلاش می کند وارد شهرمورک شود و عرصه را بر تروریست های موجود در خان شیخون که در هفت کیلومتری جاده بین المللی حماه به حلب قراردارد تنگ کند.
نیروهای سوری همچنین تلاش می کنند دو شهر اللطامنه و کفرزیتا را که از مراکز اصلی تروریست ها در استان حماه از سال 2012 و آخرین خط دفاعی ریف ادلب به شمار می رود پاکسازی کند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.